וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדול ראזאק סיכם ל-5 שנים בנתניה

רומן רוזנבלט

10.9.2006 / 16:34

למרות שהוא פצוע וצפוי לחזור רק בעונה הבאה. דניאל יאמר ספג מטח של שאריות מזון מאוהדי הפועל פ"ת, ועבר ליציע של אוהדי נתניה

הקשר איברהים עבדול ראזאק, אשר הגיע לפני כשבוע וחצי לארץ ועבר ניתוח בברכו, יחתום לחמש שנים בקבוצה. השחקן, שיחל בקרוב את תקופת השיקום, ייאלץ להיעדר בין ארבעה לשמונה חודשים וייתכן כי יחזור רק בעונה הבאה למגרשים.

ראזאק עצמו הגיב על הידיעה ואמר: "אני מאוד שמח על החתימה, אחרי כל מה שעברתי. אני מרגיש בסדר אחרי הניתוח, ואני מקווה לעבור את השיקום בצורה חלקה. החתימה אמורה להתבצע בעוד כמה ימים, וזה עושה אותי מאושר".

אמיר טגה, שנפצע בשריר ברגלו במשחק מול הפועל פ"ת, יעבור מחר (שני) בדיקה שתקבע אם מדובר במתיחה או בקרע בשריר. פציעה כזו עלולה למנוע ממנו לשחק מול מכבי ת"א ביום שבת. נתניה חזרה להתאמן היום כששחקני ההרכב הראשון הסתפקו באימון שחרור. חוץ מטגה, מהאימון נעדר גם אורן זיתוני הפצוע.

המאמן אלי גוטמן ערך היום שיחות אישיות עם רוב שחקני הקבוצה. כמו כן כינס המאמן את השחקנים לאסיפה קבוצתית ושיבח את משחק ההגנה הקבוצתי. גוטמן אמר לשחקנים: "הראתם מחויבות למשחק ההגנה. המעבר מהגנה להתקפה היה איטי והפס האחרון היה חסר לנו כדי להכריע את המשחק". מחר ינוחו השחקנים וישובו להתאמן ביום שלישי. הקשר הגינאי הנבחן מאמדובה קמארה הצטרף היום לאימון באיחור בעקבות אי הסכמה במו"מ על גובה שכרו. לאחר שיחה של המאמן אלי גוטמן עם סוכניו, סודרה הגעתו של השחקן לאימון והוא הצטרף באיחור, כאשר הוא עשוי להיות המחליף של אדריאן פיטו במידה וישוחרר. אמיר טגה שסובל מפציעה קיבל היום בשורת איוב נוספת, כשנודע לו שחברתו של אחיו אבי, נמצאה ללא רוח חיים היום, מספר שבועות לאחר מותו של אחיו של טגה.


אסף אקרמן מ"הארץ" מוסיף: דניאל יאמר למד להכיר את האורווה. דקות לפני שריקת הפתיחה במשחק אמש (שבת) מול הפועל פ"ת, עזב הבעלים של מכבי נתניה את יציע הכבוד ועבד לשבת, מול השמש, עם אוהדי קבוצתו ביציע המזרחי. הסיבה למעבר: יאמר ספג מטח של שאריות מזון וקללות מאוהדי הפועל פ"ת.

"בושה וחרפה, ככה מקבלים בעלים של קבוצה?", שאלו בנתניה, "אצלנו הם יושבים כמו מלכים ומקבלים שתייה ואוכל, בפ"ת קיבלנו לאכול קליפות של גרעינים". אגב, יאמר הצטרף במהלך המשחק לאוהדים ופתח בשירת "צהוב עולה".

המאמן אלי גוטמן זעם על החלוץ איתי שכטר: "מגיע לך שלא הכנסת גול, לא השקעת ואתה לא מקשיב למה שאני אומר לך לעשות".

אדריאן פיטו צפוי לקבל השבוע הודעה על סיום דרכו במועדון, שממשיך לחפש לו מחליף ראוי לאור יכולתו החלשה.

מספר שחקנים כועסים על המאמן אלי גוטמן שבחר רק את אבי סטרול לאחר המשחק. "אלי מתייחס רק לשחקנים שהוא אוהב, הוא שוכח שיש פה עוד עשרה", אמר אחד השחקנים.

עדכון ראשון: 10.9.06, 8:34
עדכון אחרון: 10.9.06, 22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully