וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היינו במשחק"

שגיא ניר

9.9.2006 / 23:32

צביקה שרף מסכם את התבוסה 85:63 לבוסניה, שקירבה את ישראל לטורניר ההזדמנות האחרונה בקיץ הבא. "התצוגה שנתנו פה אינה יאה"

כשהסתיים משחק ההפסד של ישראל בסראייבו (85:63 לבוסניה), נותר עדיין רבע שלם של משחק בין מקדוניה לפורטוגל. בימים כתיקונם, תוצאת המשחק הזה לא היה אמור לעניין יותר מדי את הנבחרת הישראלית, שראתה בבוסניה את היריבה היחידה שלה בקמפיין המוקדמות. יש לשער שהניצחון המקדוני (63:83) אכן לא ריגש במיוחד את אנשי הנבחרת, אך לאו דווקא מהסיבה שלעיל.

אם בשתיים וחצי המחציות עד הערב (פרט לשניה מול בוסניה בסופיה) נתנה הנבחרת לא מעט סיבות לדאגה בהגנה ובהתקפה, הפעם זה כבר נראה היה כמו התפרקות של ממש. החולשה של הלפרין הפכה להיעלמות מוחלטת, השלישייה הלוחמת חג'ג'-נאור-גרין הציגה שני שחקנים פצועים, וארנולד אמנם חזר לספק נקודות, אבל לא הפריך את ההתמקדות של היריב בו כחוליה החלשה בקו ההגנה הישראלי.

"שיחקנו בצורה רעה. לא היינו במשחק לא מנטלית, לא פיסית ולא מקצועית", אמר בסיום המאמן צביקה שרף, שחילופי המחמאות שלו עם השופט האיטלקי למוניקה הובילו לשתי עבירות טכניות נגד הספסל הישראלי. דרור חג'ג', שאיחר להיכנס בשל הפציעה בכתף שהוא סוחב איתו עוד מפורטוגל, עזר לנבחרת לצאת מפיגור 31:16 בדרך ל-53:47 בלבד, אלא ששתי הטכניות הובילו לריצת 0:8 למקומיים, שכבר לא הביטו לאחור. "התצוגה שנתנו פה אינה יאה. היו אמנם המון דברים מקלים אבל זו לא סיבה להופעה כזו", אמר שרף, שסירב להתייחס לתקרית עם האיש והמשרוקית.

הדקות הראשונות הבהירו אולי בצורה החדה ביותר עד כה את אזלת היד הישראלית. יותם הלפרין שוב נשאר רחוק מהכדור וכץ האנמי הוחלף ברביב לימונד, שלמרות שניסה לא היווה איום של ממש בהתקפה הישראלית. באין רועה ובלא כיוון, הכדורים לא הגיעו ליניב גרין שגם כך נאלץ להתמודד עם הקרסול הכואב שלו. במחצית הראשונה השאירו הנקודות של עמית תמיר את ישראל במשחק עם הצטרפותו של חג'ג', בשניה היו אלה כמה סלים של ארנולד. אבל כשהנבחרת לא מצליחה לקרוא בעיית עבירות מוקדמת של הגבוהים הבוסנים, ומאפשרת מן העבר השני לארמין יאזבין המוגבל לחגוג בצבע, הרי שמדובר בניסיון חסר סיכוי.

"אני מאוכזב מאוד מאוד מאוד", אמר שרף בהתייחס לביצועים של החניכים שלו בשבוע האחרון, ואין ספק שעם הקביעה הזו יסכימו כל אוהדי הכדורסל בישראל, שנוכחו לדעת כי מאחורי ההצלחות האירופיות של מכבי תל אביב והפועל ירושלים מסתתרים בקיעים של ממש בהתקדמות של הכדורסל הישראלי. גמרים אירופיים יש, אבל כשמחפשים בקיץ את המנהיג, או לפחות את זה שיחליף את אלו הפצועים, המשימה הופכת בלתי אפשרית. אפילו יותר מהניסיון להעפיל לאליפות אירופה.

אבל בינתיים, נותרו לנבחרת עוד שני משחקים, ברביעי (מול מקדוניה בסופיה) ובמוצאי שבת (בפורטוגל), ובהם היא תנסה לצאת עם מקסימום נקודות מוראליות לקראת טורניר ההזדמנות האחרונה בקיץ הבא. "צריך להופיע, אבל אין סיכוי לעלות", מסכים גם שרף. "כשנחזור מחר בצהריים הביתה נראה מה יקרה. בכל מקרה, אני לא רוצה לסכם עכשיו". הוא אומר. הלוואי ויכולנו גם אנחנו לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully