וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרכים מובילות למילאנו

9.9.2006 / 23:23

אינטר התחילה את דרכה לכיוון האליפות עם ניצחון 2:3 על פיורנטינה בחוץ. רומא - ליבורנו 0:2. רק תיקו ליובה בסרייה B

אינטר פצחה במסעה לאליפות שנייה ברציפות עם ניצחון נאה 2:3 על האחרונה בטבלה פיורנטינה, לה 19- נקודות.

הנראזורי השיגו ניצחון חוץ בארטמיו פרנקי הקשה, ועבורם מדובר בפתיחה יוצאת מן הכלל. הויולה ינסו לרדת ל- 16- נקודות בשבוע הבא. רוברטו מאנצ'יני פתח ללא אדריאנו החלוד, ואת החוד איישו הרנן קרספו וזלאטן איברהימוביץ', אבל דווקא אסטבן קמביאסו כבש צמד ראשון לזכות אינטר בדקות 10 ו-41. איברהימוביץ' נכנס לעניינים בדקה ה-61, עת חגג שער ראשון בקבוצתו החדשה וזה כבר 0:3 לאינטר. לוקה טוני, שבעונה שעברה כבש 31 שערים פתח בנסיון לשבור את שיאו המדהים כשצימק בצמד (68, 79).

רומא - ליבורנו 0:2

רומא, שסומנה כיריבה הגדולה של מילאן ואינטר בקרב על תואר האליפות פתחה היטב את הליגה, עם ניצחון ביתי 0:2 על ליבורנו. הג'יאלורוסי המתינו 45 דקות עד לשער הראשון שלהם, אותו כבש דניאלה דה רוסי בבעיטה אדירה מכ-25 מטרים. שתי דקות בתוך המחצית השנייה פנדל זכתה רומא בפנדל אחרי שמאנסיני הברזילאי הוכשל. פרנצ'סקו טוטי ניגש לבעוט, אבל שלח את הכדור החוצה. מאנסיני הבין שאין על מי לסמוך, ובדקה ה-54 כבש בעצמו בבעיטה שטוחה. 0:2 לרומא בסיום.

פתיחה לא טובה ליובה

יובנטוס מאוד רוצה לחזור לסרייה A. כל כך רוצה, שעל פי רוב ההצהרות של ראשיה, זה אמור לקרות בתום העונה הנוכחית. אלא שדיבורים לחוד ומעשים לחוד. "הגברת הזקנה" פתחה היום את הופעותיה בסרייה B, וגילתה שהחיים בשוליים לא יהיו קלים כמו שאולי היא ציפתה.

יובה יצאה למשחק חוץ מול רימיני הקטנה וחזרה עם נקודה בלבד אחרי 1:1. מתאו פארו כבש לזכות יובנטוס בדקה ה-60, וכעבור מספר דקות זה נראה טוב עבורה כשדומניקו כריסטיאנו מרימיני הורחק. אלא שדווקא מול 10 שחקנים, יובה ספגה את השוויון. אדיריאן ריקיוטי ניצל אי הבנה בהגנה היובנטינית וטעות של רוברט קובאץ', כדי להכניע את ג'יאנלואיג'י בופון. 1:1 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully