וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצחונות לסבן ואוחיון

יואב ויכסלפיש

9.9.2006 / 21:11

שני הנציגים הישראלים זכו בנצחונות אחרי פגרת הנבחרת. נקודה ראשונה לקלינגר בקפריסין. סבן לא שותף בניצחון על ארג'ס

הליגות האירופאיות התחדשו היום (שבת) לאחר פגרת הנבחרת, והחזרה עשתה טוב לפחות לשני ישראלים. ווינטרטור, קבוצתו של משה אוחיון, הביסה 0:3 את יובנטוס בליגה השנייה בשוויץ. מצמד של הקשר הסרבי מקסימוביץ' בובאן ועוד שער של יאסין. אוחיון שיחק 90 דקות. הניצחון העלה את מאזן הקבוצה ל- 10 נק' אחרי שישה מחזורים, שלוש פחות מהמוליכה הזמנית קונקורדיה. כרגע ווינטרטור שביעית בטבלה, והמחזור יושלם מחר.

קלמי סבן לא שותף היום בניצחון החוץ של סטיאווה בוקרשט במחזור השישי על נועלת הטבלה ארג'ס 0:1 משער של דיקה בדקה ה- 86. הניצחון העלה את סטיאווה זמנית למקום הראשון עם 16 נק', כמו קלוז' ואחת יותר מדינמו בוקרשט (15 ומשחק חסר). ואשלוי של קובי נכטיילר הפסידה 2:0 לראפיד בבוקרשט ונותרה עם ארבע נקודות, צמודה לקו האדום.

פראלימני של ניר קלינגר ויניב עזרן (נכנס בדקה ה-70) השיגה הערב נקודה ראשונה אחרי שלושה מחזורים בקפריסין עם 0:0 ביתי נגד אפועל ניקוסיה, שהדיחה אשתקד את מכבי תל אביב מגביע אופ"א. עזרן: "היה משחק קשה מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. מחצית שנייה היתה בעיקר מלחמה. אני שמח שהשגנו נקודת ליגה ראשונה ומאמין שנשתפר בהמשך". פראלימני נותרה אחרונה בטבלה.

עדכון ראשון: 21:11
עדכון אחרון: 23:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully