וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש שלנו, העונש שלהם

9.9.2006 / 22:25

נבחרת ישראל הובסה בבוסניה 85:63 במשחק הקשה ביותר לצפייה עד עכשיו במוקדמות אליפות אירופה. המשמעות: היא נענשה בעוד קיץ מפרך בדרך לטורניר הזדמנות אחרונה נוסף

קיווינו שאחרי ההפסדים הכואבים למקדוניה ופורטוגל, נבחרת ישראל תפצה בניצחון במשחק בבוסניה, כדי שאולי נוכל ליהנות מהמתח בשני המשחקים הבאים ועד לסוף הקמפיין. קיווינו, אבל מי תיאר לעצמו שהחבורה של צביקה שרף תציג בסראייבו משחק כל כך גרוע ותובס 85:63. בשני המשחקים הקודמים אפשר היה לפחות להאמין ולראות מאני טיים, הפעם נותר רק להתאבל, כבר מהרבע הראשון ולהיגעל מגארבאג' טיים בשלב מוקדם מאוד של הרבע האחרון. אם זה לא הספיק, הכל קרה אחרי שהקהל בסראייבו שרק בוז בזמן נגינת ה"תקווה" ונופף בדגלי פלסטין.

אין אפילו אחד בסגל של צביקה שרף שאפשר להזכיר לטובה. יותם הלפרין שוב איכזב, הפעם בגדול, ג'יימי ארנולד ניסה לשחק לבדו ובאיזשהוא שלב התייאש, עמית תמיר רשם כמה דקות טובות אבל לא הצליח לשמור על יציבות ודרור חג'ג' היה רחוק מהשחקן שהיכרנו בשנתיים האחרונות. אם צביקה שרף חזר לקבל עבירות טכניות בספסל וגיא פניני, שבכלל לא שיחק בקמפיין הזה, הורחק מהספסל לחדר ההלבשה, זה מסביר את הכל.

ההפסד לבוסניה חיסל למעשה את סיכויי הנבחרת לעלות אוטומטית לאליפות אירופה והעונש שלה בהתאם. טורניר הזדמנות אחרונה בקיץ הבא, עם נבחרת אחת בלבד מתוך 10 שתעלה לאליפות אירופה. עוד קיץ עמוס במחנות ובאימונים, קשה להאמין שכל שחקני הסגל יהיו זמינים במצב הזה.

מהלך המשחק

צביקה שרף עלה בחמישיה עם: ארז כץ, ג'יימי ארנולד, מתן נאור, יניב גרין ויותם הלפרין, כאשר שרון ששון נותר שוב בספסל. הנבחרת פתחה את המשחק רע מאוד וראתה את הנרי דומרקאנט מעלה מוביל את הבוסנים לריצת 0:9. רק אחרי 2:30 דקות, הגיעו הנקודות הראשונות של הנבחרת מכיוונו של ג'יימי ארנולד, שהוסיף בהמשך עוד 5 רצופות כדי להקטין ל-13:9. למרבה הצער, החברים שלו המשיכו לעשות שטויות ולרשום איבודים אומללים. הבוסנים עשו את מה שצריך כדי לשלוט במשחק ולסיים את הרבע הראשון ביתרון 13:23.

דומרקאנט ויזבין לא עצרו את הקצב בפתיחת הרבע השני ותוך שתי דקות בלבד כבר העלו את המארחים ל-15:31. עמית תמיר החזיר את הנבחרת לחיים עם כמה פעולות חיוביות והוריד ל-39:33. מתן נאור קלע שתי שלשות ודאג שהבוסנים לא יברחו יותר מדי. המחצית הראשונה הסתיימה ב-36:45 לטובתם.

דרור חג'ג' פתח טוב את הרבע השלישי והוריד ל-51:45 אחרי 5 דקות, כשבדרך הוא מפרגן באסיסט מצויין לגרין, שקלע את הנקודות הראשונות שלו. זה התחיל להיראות טוב, אבל זה הסיפור של הנבחרת. על כל נקודת אור, מגיעות עוד שלוש נקודות חושך, במקרה הזה, שלשה של קויאדינוביץ' ועבירה טכנית נגד צביקה שרף, שהחזירו את הבוסנים ליתרון משמעותי של 50:63 בסיום הרבע השלישי.

צביקה שרף התהלך על הקווים חסר אונים, נראה שלא היו לו יותר מדי פתרונות לנעשה על המגרש לקראת המאני טיים והבוסנים ניצלו את זה כדי להגדיל את היתרון, כדי לדאוג לגארבאג' טיים. באיירמוביץ' העלה ל-55:70 אחרי 3 דקות. כאן למעשה המשחק נגמר סופית והשחקנים בכחול-לבן ויתרו, וכבר חשבו על הקיץ שנהרס.

קלעו לישראל: ג'יימי ארנולד 25, עמית תמיר 13, מתן נאור 9, דרור חג'ג' 6, שרון ששון 3, יניב גרין, יותם הלפרין ורביב לימונד 2 כל אחד, עידו קוז'יקרו 1.

קלעו לבוסניה: יזבין 17, באיירמוביץ' 15, דומרקאנט 14, הוקיץ' וקרופלייה 10 כל אחד, קויאדינוביץ' וטוליקוביץ' 6 כל אחד, ואסילייביץ' 5, מרסיץ' 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully