וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה לשכונה קבוצת צמרת חדשה

9.9.2006 / 19:39

הכח ר"ג אירחה את בני יהודה במגרשה הביתי הקודם, שכונת התקווה, מה שלא מנע ממנה לנצח 2:3. ניר רחמין נפצע

21 שנים ו-59 דקות, זה הזמן שחיכו בהכח עמידר רמת גן לשער בליגה הבכירה. דודי ליברמן, אקס בני יהודה, עשה את זה מול קבוצתו לשעבר, ונתן את האות לניצחון ראשון העונה של הכח בליגה. הכח לא התרשמה מהעובדה שהיא משחקת במגרש הביתי למעשה של בני יהודה, ואחרי השער ההיסטורי של ליברמן, נפתח הסכר ו-4 דקות מאוחר יותר כבש אבי תקוה שער נוסף, שהעניק לקבוצתו את ה-0:2.

כאן התחילה הכתישה. הכח הריחה רקבון מכיוון ההגנה הכתומה, ומור גולן, שראה שליברמן כבש מול הקבוצה לשעבר, לא טמן ידו בצלחת, לקח ריבאונד התקפה, ודחק אחרי הדיפה של אניימה בדקה ה-75. 0:3 מוחץ להכח.

ספק אם השערים המצמקים שכבשו אלי ביטון מקרוב דקה לסיום, ואימורו לוקמן בתוספת הזמן, מנחמים את בני יהודה, שבחישובי תחילת העונה ספרה במשחק הזה 3 נקודות.

ספק אם גם אורי מלמיליאן האמין שאחרי שני מחזורים הוא ינשום אויר פסגות, ללא הפסד, ועם 3 שערים במאזן הזכות. הכח עושה קולות של קבוצה שרוצה ויכולה להישאר בליגה. שוער הכח, ניר רחמין, נפצע במשחק ועלול להיעדר תקופה ארוכה.

בני יהודה, שהציגה יכולת חלשה במחזור הפתיחה מול הפועל ת"א אבל נמלטה עם תיקו, בצרות. ליאור אסולין לא נכנס לנעליו של משה ביטון, ואלי אברבנל הוא לא האיש המתאים למלא את מקומו של רוני גפני בצד שמאל של ההגנה. היום הקבוצה של ניצן שירזי נראית כמועמדת לירידה.

מהלך המשחק

דקה 17: אבי תקוה בעט מ-20 מטר, אניימה קלט.

דקה 30: מור גולן התקדם בכיוון הרחבה ובעט מ-17 מטר, אניימה שוב היה במקום.

דקה 40: עובד פרץ משמאל, מסר למרכז, ברק בדש בעט חזק מ-14 מטר, אבל רחמין הדף.

דקה 42: אסי בלדוט הגביה משמאל, עזוז בעט מהאויר סמוך לקורה.

דקה 45: מור גולן בעט חלש לידי אניימה מ-15 מטר.

דקה 59: גול! שוקי נגר פרץ משמאל, מסר לדודי ליברמן, שבעט מ-10 מטר שטוח פנימה. 0:1 להכח. שער ראשון להכח בליגה הבכירה אחרי 21 שנה.

דקה 63: גול! ארז אליאב המחליף מצא את אבי תקוה, שלא היה מכוסה, בתוך הרחבה, וזה כבש. 0:2 להכח.

דקה 75: גול! ארז אליאב נשלח על ידי אבי תקוה, בעט לשער, אניימה הדף, ומור גולן דחק פנימה. 0:3 להכח.

דקה 89: גול! אלי ביטון דחק מקרוב וצימק ל-1:3.

דקה 91: גול! לוקמן צימק בנגיחה חזקה, וזה רק 2:3 להכח.

הכח עמידר רמת גן: ניר רחמין (ישראל פילוסוף 62), ליאור ראובן (אילן בכר 78), סיבטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר, גיא טוביאק, יוסי רוזן, דודי ליברמן, דן רומן (ארז אליאב 46), אבי תקוה, מור גולן

בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז (קובי דג'אני 72), אלירן אלקיים, יניב אלול, אלי אברבנל, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ' (מטה בטורינה 60), ראובן עובד, ברק בדש (אלי ביטון 60), אסי בלדוט, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully