וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טוב שיש את הרצליה, תשאלו את הלוזונים

9.9.2006 / 19:17

מכבי פ"ת ניצלה את היכולת החלשה של העולה החדשה מכבי הרצליה, כדי לנצח 0:3 ולקבל קצת אוויר לנשימה בליגת העל. עטר בצרות

מכבי פ"ת יכלה רק לברך על ההגרלה, שזימנה לה את העולה החדשה מכבי הרצליה במחזור השני. אחרי שחילצה נקודה בלבד מהעולה השניה, הכח עמידר ר"ג, במחזור הראשון, הצליחו השחקנים של גיא לוזון לשפר את המאזן ל-4 נקודות, אחרי ניצחון 0:3 בחוץ על מכבי הרצליה.

הקבוצה של ראובן עטר נראתה רע מאוד במשחק, שהיה הפסדה השני אחרי המשחק מול אשדוד, והיא נועלת את הטבלה ביחד עם מכבי ת"א. כמו שזה נראה כרגע, הקבוצה של עטר מיתגה את עצמה כבר מעכשיו כמועמדת מובילה לירידה.

בלסינג קאקו, שהיה מצויין, כבש את השער הראשון לפ"ת בדקה ה-17. אנדרה קאלדיירה כבש את השני בדקה ה-36 ואילו רוביל סרסור השלים את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-44.

מהלך המשחק

דקה 17 - גול! בלסינג קאקו מחליף מסירות עם רוביל סרסור ובועט ברגל שמאל לפינה הרחוקה של סמדג'ה. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 36 - גול! כדור חופשי של אנדרה קאלדיירה מ-22 מטר עובר בין הרגליים של שאול סמדג'ה בדרך לרשת. 0:2 למכבי פ"ת.

דקה 44 - גול! רוביל סרסור כובש הפעם מתוך הרחבה בבעיטת המשך. 0:3 למכבי פ"ת.

הרכב מכבי הרצליה: שאול סמדג'ה, אייל טרטצקי, חיים מלכה, שי מיימון, איתן עזריה, שי ביטון, מהראן ראדי, דייהו דייויס, כפיר אדרי, שלומי טולדו, פאפי קימוטו.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, נאור פסר, קובי גנון, מוראד מגמדוב, מרסיו ג'ובאניני, סולי צמח, בלסינג קאקו, דניאל אונגר, אנדראה קלדיירה, רוביל סרסור, עומר גולן.

סמדג'ה במרכז העניינים (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

לאחר המשחק אמר ראובן עטר כי הוא איננו מתכוון להיתפטר מתפקידו למרות ההפסדים והליחשושים על מעמדו המתערער.

שחקנים בקבוצה העבירו ביקורת לאחר המשחק על יכולתו של השוער שאול סמדג'ה אך היו גם כאלה שסייגו את הביקורת והתייחסו גם ליכולת הקבוצה. אחד מהם אמר: "אי אפשר להפיל הכל על סמדג'ה. איך אפשר לנצח כשאנחנו לא כובשים מהמצבים אליהם אנחנו מגיעים".

בהמשך השבוע הקרוב עשוי עטר אם להיחתים את הבלם הקוזנזוגלי יאיא אקימבה, וכן להחליט לגבי עתידו של החלוץ מביאה. כמו כן יתחיל להתאמן בקבוצה חלוץ בן 28 מקולומביה בשם ג'ון ריבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully