וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס מחזיר עטרה ליושנה

9.9.2006 / 21:15

כמו פעם, יונייטד מנצחת משער של הוולשי (0:1 על טוטנהאם) ומובילה את הטבלה עם 12 מ-12. עידן טל סחט פנדל, בולטון ניצחה

המחזור הרביעי נחתם הערב (שבת) בניצחון רביעי רצוף של הבחורים של סר אלכס פרגוסון (0:1 על טוטנהאם), והם שומרים על שתי נקודות היתרון על פורטסמות. ראיין גיגס כבש את שער הניצחון, כמו בימים הטובים, והעלה את יונייטד לפסגת הפרמייר ליג, כמו בימים הטובים. את אות הפתיחה למחזור נתנה אברטון בדרבי חד צדדי של העיר ליברפול, שכנראה עדיין לא התאוששה מחגיגות העפלה לליגת האלופות. גם עידן טל שותף בבולטון והביא לשינוי.

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 0:1

מנצ'סטר יונייטד בתפקיד צ'לסי, ממשיכה את רצף הניצחונות שלה, כששוב, כמו במחזור הקודם, היא חייבת את הנקודות שלה לפרמיה של גיגסי הוותיק והטוב. פאול של אדגר דווידס על לואיס סאהה הביא לבעיטת עונשין לזכות היונייטד, אותה בעט רונאלדו, וגיגס המשיך בראש פנימה (8). עם זאת חייבים לציין שהספרס היו שווים תיקו.


אברטון - ליברפול 0:3

המחזור הרביעי בליגה האנגלית יצא היום (שבת) לדרך עם הדרבי של ליברפול. האדומים לא הציגו יכולת טובה כבר ממשחקי ההכנה, אבל בינתיים זה הספיק להם להשיג ניצחון ליגה ועלייה לליגת האלופות. היום זה כבר היה סיפור אחר.

זה הסתיים בנוק אאוט מהדהד לטובת הקבוצה המארחת. סמי הופייה וג'יימי קארגר סבלו מיום מביש בחולייה האחורית של רפא בניטז, וטעויות קשות הובילו לניצחון שלישי מארבעה משחקים של הטופיז. טים קייהיל כבש את הראשון בדקה ה-24. הופייה שוטט ברחבה כאדם שזה עתה עלה לראשונה על מגרש כדורגל, האוסטרלי מצא את עצמו פנוי לחלוטין וכבש בקלילות. 12 דקות מאוחר יותר כבר 0:2. קארגר ניסה להרחיק, פיספס את הכדור, ואנדי ג'ונסון כבש מול פפה ריינה. השער השלישי היה מבדח ביותר. ריינה הדף גרוע בעיטה מרחוק, הכדור עמד להיכנס לשער, וג'ונסון דחק מקרוב את השני שלו. 0:3 לאברטון והפסד ליגה ראשון העונה לליברפול.

עידן טל סחט פנדל ניצחון

ארסנל - מידלסברו 1:1

בורו ממשיכה להפתיע את הגדולות, התותחנים ממשיכים לגמגם, וכנראה לא התרגלו עדיין למגרשם החדש. למרות שארסנל שלטה במחצית הראשונה ובעטה שמונה פעמים למסגרת, היה זה מוריסון (22) שבבעיטה היחידה לשערו של להמן מצא את הרשת באיצטדיון האמירויות, 1:0. למזלם של התותחנים נפסק לזכותם פנדל בדקה ה-61, אותו ניצל תיירי הנרי, 1:1.

בולטון - ווטפורד 0:1

עידן טל נכנס כמחליף בדקה ה-70 במקומו של ניקולס אנלקה וסחט פנדל בדקה ה-90, גארי ספיד תרגם את זה לניצחון חשוב. טל זכה לציון 7 בסקיי, בן חיים, ששיחק 90 דקות, קיבל ציון 6.

צ'לסי - צ'רלטון 1:2

דרוגבה (5) המשיך נגיחה של לאמפרד פנימה, 0:1 צ'לסי. האורחים פתחו טוב את המחצית השנייה, ובדקה ה-54 ההולנדי ג'ימי פלויד הסלבנק הבקיע נגד קבוצתו לשעבר, 1:1. שוב לאמפרד כמבשל, מוצא בבעיטת עונשין את הראש של ריקרדו קרבאליו (61) שכובש את שער הניצחון, 1:2.

ניוקאסל - פולהאם 2:1

סקוט פארקר (54) כבש ראשון למקומיים, אך נאלץ לראות עם שאר הקבוצה את ניוקאסל הופכים את התוצאה עם מקברייד (82) ובוקאנגרה (89).


פורטסמות - וויגן 0:1

בנג'ני (49) הבקיע את השער היחיד במשחק, שער ששומר את פומפי בצמרת.


שפילד - בלקבורן 0:0

עדכון ראשון: 9.9.06, 16:38
עדכון אחרון: 9.9.06, 21:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully