וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לאליס שלזינגר באליפות אירופה

9.9.2006 / 16:37

הישראלית גברה על ארבע יריבות בדרך לגמר, אך אז היא נוצחה בנקודות על ידי לבזינה הרוסייה. אדם אלון ורומן אברמוביץ' הודחו

אליס שלזינגר בת ה-18 וחצי נוצחה היום (שבת) אחר הצהריים על ידי מרתה לבזינה (רוסיה) בגמר אליפות אירופה עד גיל 20 בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג. בדרך לגמר רשמה שלזינגר ארבעה ניצחונות על יריבות מבלגיה, איטליה, ספרד וצרפת.

בסיבוב הראשון פגשה שלזינגר את לורן ארטס הבלגית וניצחה בתום קרב קשה שהוכרע בניקוד (קוקה לשלזינגר). גם בסיבוב השני נאלצה שלזינגר לעבוד קשה מול שרון דינסטה האיטלקיה, וניצחה בתום הזמן החוקי בניקוד (קוקה לשלזינגר). ברבע הגמר ניצחה הישראלית את איזבל פושה פאלאו מספרד באיפון, ובחצי הגמר גברה על ולריין אטיין מצרפת בנקודות (יוקו וקוקה לשלזינגר). אטיין המשיכה וזכתה במדליית הארד.

שלזינגר עלתה לגמר האליפות, אך שם, למרבה האכזבה, נוצחה בנקודות על ידי מרתה לבזינה, ששלטה בקרב והשיגה ואזארי ויוקו. מדליית הכסף הוא מההישגים הגדולים של שלזינגר, שהשתתפה בפעם השלישית באליפות אירופה עד גיל 20. בשנה שעברה זכתה שלזינגר במדליית הארד, וב-2004 סיימה במקום השביעי באותה אליפות. באותה השנה זכתה גם במדליית הארד באליפות העולם עד גיל 20 ובאליפות אירופה לקדטים(עד גיל 17 ).

אליס שלזינגר אמרה בסיום התחרות: "התחרות הייתה בינונית מבחינתי. אני מרוצה מהמדליה, אבל לא מהיכולת. עשיתי טעויות היום. אני לא יודעת עדיין מה לא היה בסדר, אבל אני מתכוונת לבחון עם המאמן באמצעות הוידיאו את הטעויות בקרב ולתקן את מה שצריך. אני רוצה להגיע חזקה וטובה יותר לאליפות העולם שתהיה בחודש הבא ברפובליקה הדומיניקנית ומהווה תחרות מטרה עבורי השנה."


פבל מוסין, מאמן נבחרת הנשים: "קשה לסיים במקום השני. הרגשתי שהיה כאן פספוס, אבל בסך הכול אליס מגלה יציבות וזוכה במדליה שנייה ברציפות באליפות אירופה. אליס עברה יום קרבות קשה מאוד, ועברה בדרך למדליה את היריבות הכי קשות."


אדם אלון (עד 81 ק"ג) ורומן אברמוביץ' (עד 73 ק"ג) הודחו הבוקר מאליפות אירופה. אלון נוצח בסיבוב הראשון על ידי מגמדוב הרוסי שהעפיל לגמר (שני ואזארי לרוסי מול קוקה לישראלי). אלון עלה לקרב נוסף בבית התנחומים מול קלרגט הצרפתי ונוצח בנקודות (שני קוקה לצרפתי). רומן אברמוביץ'(עד 73 ק"ג) נוצח בסיבוב הראשון על ידי אלבס הפורטוגזי בתום קרב צמוד שהוכרע בקוקה. הפורטוגזי הפסיד בקרב הבא ליריב אוסטרי ובכך הסתיימה דרכו של אברמוביץ' באליפות ללא השתתפות בבית התנחומים.

מחר (ראשון) ייכנס למעגל התחרויות אביב חציר (עד 90 ק"ג), שיפגוש בסיבוב הראשון יריב משוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully