וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין-הרדן נגד שראפובה בגמר הפלאשינג מדו

8.9.2006 / 22:44

הבלגית שניצחה את יאנקוביץ' 6:4, 4:6, 0:6 תתמודד מול מריה שראפובה שגברה על אמילי מורסמו, הראשונה בעולם, 0:6, 6:4, 0:6

ז'סטין הנין-הרדן (2 בעולם) ניצחה היום (שישי) בחצי גמר אליפות ארה"ב הפתוחה את ילנה יאנקוביץ' (19 בעולם) 6:4, 4:6 0:6.

ילנה יאנקוביץ', הצעירה הסרבית בת ה-21, עשתה טורניר מדהים עד כה בעצם העפלתה לחצי הגמר. היום היא ניסתה לעשות סנסציה ולהדיח את הנין-הרדן, אך לא יכלה לה.

הבלגית הקטנה, המוכרת בזכות החבטות החזקות שלה, 'מצאה' יריבה עיקשת, שהחזירה לה באותה מטבע מן הקו האחורי ושיבשה את משחקה. במערכה הראשונה זה נראתה עוד טוב לסרבית, שניצחה 4:6 לאחר 41 דקות.

במערכה השנייה שמרו השחקניות על הגשותיהן עד מצב של 2:3, אז שברה יאנוקביץ' ונראתה בדרך אל הניצחון, אך הנין-הרדן עם הרבה לב והמון אופי הוכיחו שהיא קורצה מחומר של אלופים, שברה חזרה בדרך לניצחון 4:6. יאנקוביץ' שכבר ראתה את הסוף, שיחקה את המערכה השלישית לפרוטוקול בלבד והפסידה 0:6 אחרי 24 דקות בלבד.

מריה הייתה גדולה על אמילי

מריה שראפובה (3 בעולם) תפגוש את ז'סטין הנין-הרדן בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה, אחרי שגברה על אמילי מורסמו (1 בעולם)בחצי הגמר 0:6, 6:4, 0:6.

מורסמו, שיודעת עליית וירידות חדות, עשתה השנה קפיצת מדרגה והגיעה לאליפות אחרי הזכייה בתואר בווימבלדון. היום היא לא הייתה על המגרש במערכות הראשונה והשלישית והציצה רק לרגע בשנייה.

במערכה הראשונה נראה המשחק כלא כוחות, כשהרוסייה חתכה את מורסמו וניצחה בקלות 6:0. במערכה השנייה שבה מורסמו המוכרת. כל אחת מהשחקניות שמרה על הגשותיה כאשר במאני טיים, שברה הצרפתייה כדי לזכות 6:4. אם נראה היה שהמשחק מתהפך, דאגה הראשונה בעולם, שהמערכה השלישית תדמה לראשונה, אחרי ששראפובה ניצחה שישה משחקונים מול אפס תוך 25 דקות.

במהלך ההתמודדות, ביצעה מורסמו 38 טעויות בלתי מחויבות, לעומת 24 של שראפובה ועשתה 10 ווינרים לעומת 20 של שראפובה, שמנעה את שחזור גמר ווימבלדון, ותפגוש למשחק מסקרן את הנין-הרדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully