וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו דירוגי הקבוצות ביורוליג

מכבי ת"א, סגנית האלופה, תוגרל מהדרג הראשון, אולמפיאקוס של גרשון מהשני. ירושלים תשחק ביול"ב קאפ עם קבוצות מרוסיה ואיטליה

הנהלת היורוליג פרסמה היום (שישי) בצהריים את חלוקת הקבוצות המשתתפות במפעל לפי דרגים, לקראת הגרלת שלב הבתים, שתיערך ביום חמישי הקרוב באתונה.

שיטת החלוקה נותרה כשהיתה: 24 הקבוצות מתחלקות לשמונה דרגים, שלוש בכל דרג. הקריטריון שעומד בבסיס החלוקה הוא הישגי העבר של הקבוצות במפעל, עם דגש על העונה החולפת. קבוצות מאותו דרג, כמובן, לא יוכלו להיפגש. בנוסף, שתי קבוצות מאותה המדינה לא יוגרלו לאותו הבית, פרט לקבוצות מספרד ומאיטליה, להן ארבע נציגות כל אחת.

מכבי ת"א, סגנית אלופת היורוליג, שובצה בדרג א', בצוותא עם האלופה צסק"א וטאו ויטוריה, שסיימה את העונה אתשקד שלישית. פנאתינייקוס ואולימפיאקוס המתחזקות בדרג ב', יחד עם ברצלונה. דיוויד בלאט ובנטון בדרג ג'. דינמו מוסקבה, אלופת היול"ב קאפ, רק בדרג ו'. החלוקה המלאה לפניכם.

דרג א':
צסק"א מוסקבה (רוסיה), מכבי ת"א (ישראל), טאו ויטוריה (ספרד).

דרג ב':
ברצלונה (ספרד), אולימפיאקוס פיראוס (יוון), פנאתינייקוס אתונה (יוון).

דרג ג':
אפס פילזן (טורקיה), אוניקאחה מלאגה (ספרד), בנטון טרוויזו(איטליה).

דרג ד':
ציבונה זאגרב (קרואטיה), קלימאמיו בולוניה (איטליה), אולקר-פנרבחצ'ה (טורקיה).

דרג ה':
ז'לגיריס קובנה (ליטא), אולימפיה לובליאנה (סלובניה), פרוקום סופוט (פולין).

דרג ו':
פו אורטז (צרפת), פרטיזן בלגראד (סרביה), דינמו מוסקבה (רוסיה).

דרג ז':
אריס סלוניקי (יוון), לוטומאטיקה רומא (איטליה), לה מאן (צרפת).

דרג ח':
חובנטוד בדאלונה (ספרד), ריין אנרג'י קלן (גרמניה), נאפולי (איטליה).

ירושלים עם קבוצה רוסית, איטלקית וגרמנית

גם הגרלת המפעל המשני של יול"ב, היול"ב קאפ, תתקיים בבוקר יום חמישי באתונה. בינתיים, סידרו בארגון את המדינות מהן יגיעו הקבוצות בארבעת הבתים, כך שניתן כבר לראות פחות או יותר את תמונת הבית בו תשחק הפועל ירושלים. ההגרלה תקבע בסך הכל מי מנציגות כל מדינה תיכנס לאיזו משבצת.

ירושלים, נציגת ישראל במפעל, שובצה בבית ג', שם תשחק עם אחת מנציגות רוסיה (דינמו סנט פטרסבורג או חימקי מוסקבה), נציגת בולגריה אקדמיק סופיה, נציגת איטליה (מונטפסקי סיינה או אודינה), נציגת גרמניה (באמברג או אלבא ברלין) ונציגת בלגיה (מונס או אוסטנד).

שיבוצי הקבוצות בשאר הבתים:

בית א':
נציגת ליטא (ריטאס וילנה), יוון (א.א.ק אתונה או פאוק סלוניקי), ספרד (גראן קנאריה או ריאל מדריד), צרפת (נאנסי או שטראסבורג), נציגת הליגה האדריאטית (הכוכב האדום, רפלקס בלגראד, ורסאץ'), גרמניה (באמברג או אלבא ברלין).

בית ב':
נציגת הליגה האדריאטית (הכוכב האדום, רפלקס בלגראד, ורסאץ'), נציגת לטביה ונטפילס, איטליה (מונטפסקי סיינה או אודינה), נציגת פולין וולוצלאבק, צרפת (נאנסי או שטראסבורג), נציגת טורקיה בשיקטאש.

בית ד':
נציגת ספרד (גראן קנאריה או ריאל מדריד), רוסיה (דינמו סנט פטרסבורג או חימקי מוסקבה), בלגיה (מונס או אוסטנד), נציגת הליגה האדריאטית (הכוכב האדום, רפלקס בלגראד, ורסאץ'), יוון (א.א.ק אתונה או פאוק סלוניקי), נציגת הולנד דן בוש.

משחקי הבתים יחלו ב-31 באוקטובר, הגמר ייערך גם השנה בשרלרואה, בלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully