וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג נפצע ועשוי להחמיץ את המשחק נגד הפועל ת"א

אסף שקד

8.9.2006 / 16:29

הקשר הגנאי נפצע באימון וייתכן כי לא ישחק בראשון. אחרי הניצחון בפתיחה על מכבי ת"א, ינסו הירושלמים לנצח גם את האדומים

לאחר שבוע בו קיימה בית"ר אימונים בסגל חסר מאוד, חזרו היום (שישי) כל שחקני הקבוצה, כולל שחקני הנבחרות, לאימון מלא, כהכנה לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון מול הפועל ת"א בטדי.

במהלך המשחקון הפנימי, נפצע הקשר האחורי דרק בואטנג מתיקול עם מילובאן מירוסוביץ. הקשר הגנאי ירד מהמגרש תוך כדי כאבים עזים. תחילה חששו בצוות המקצועי של בית"ר כי פציעתו של השחקן חמורה, אך לאחר שעבר סדרת טיפולים, מאמינים בקבוצה כי הוא יהיה כשיר לחזור לאימונים כבר בימים הקרובים. במידה ובואטנג לא יהיה כשיר בסופו של דבר, יהיה זה מילובאן מירוסוביץ' שיחליף אותו בהרכב, לו זו הופעת בכורה (במסגרת הליגה).

מחר בצהריים יקיים המאמן אוסי ארדילס את האימון המסכם באצטדיון טדי, אז גם ידע את חומרת פציעתו של בואטנג.

לפני תחילת האימון, התברר כי הבלם תומר בן יוסף סובל מפציעה וכי הוא אינו כשיר להתאמן, לפיכך, ערך אימון חלקי בן רבע שעה. בנוסף לבן יוסף, גם המגן דוד אמסלם, שלא התאמן בשבוע האחרון, ערך אימון חלקי בצוותא עם מאמן הכושר דרור שמשון, אך כבר עתה ברור כי הוא אינו כשיר למשחק ביום ראשון.

על פי האימון שנערך היום, ימשיך ארדילס לעלות בהרכב זהה לזה שניצח את מכבי ת"א לפני כשבועיים מלבד מספר שינויים מאולצים. תומר בן יוסף שעשוי להחמיץ את המשחק, יפנה את מקומו לאריק בנאדו, שיערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה. את עמדת המגן השמאלי יתפוס רוני גפני, זאת למרות שיואב זיו השלים שני משחקים במדי הנבחרת. מיכאל זנדברג שלא קיבל קרדיט מדרור קשטן במשחק הנבחרת מול אנדורה, ישוב לפתוח בהרכב.

בהתקפה, עשויים פינטו ויצחקי לשתף פעולה. באימון היום הציגו השניים יכולת טובה מאוד. צמד החלוצים הצעיר, בן שושן את תמוז, תורגל היום בהרכב השני וכפי שזה נראה, ארדילס עדיין לא ייתן להם את הקרדיט לפתוח בהרכב הראשון.

גל אלברמן אמר לקראת המשחק: "אנחנו פועלים בשיא הרצינות יש התרגשות לקראת המשחק הראשון בטדי לעיניי הקהל שלנו. אחרי שלל הציפיות, נעשה הכל בכדי לשלוח את אוהדי בית"ר בתחושה טובה הביתה אחרי ניצחון. מעבר לכך שהמשחק טעון, יש בו חשיבות גדולה לקראת ההמשך. פתחנו את העונה ברגל ימין מול מכבי ת"א וניתן הכול כדי להמשיך את פתיחת העונה הטובה. ניתן את כל כולנו במשחק הזה במטרה להמשיך ולהצליח".

הרכב משוער: קורנפיין; בנאדו (בן יוסף), גרשון, אפק, גפני; מירוסוביץ (בואטנג), אלברמן, זנדברג, פרננדס; פינטו, יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully