וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - כפר סבא: ביטון ייעדר בצהובים

ניר איסקוב

8.9.2006 / 16:09

החלוץ יחמיץ את משחק הליגה בשל פציעה, פרץ ודיין מועמדים להחליפו. בכפ"ס מצפים בקוצר רוח למשחק. אוהדי הקבוצה ביטלו את החרם

מכבי ת"א מגיעה להתמודדות ללא משה ביטון הפצוע, שאת מקומו ימלא קרוב לוודאי עומר פרץ, אם כי המאמן אלי כהן, עשוי להעדיף את רועי דיין. אורי שטרית החלים ממחלה וצפוי לפתוח, כמו גם יובל שפונגין, ששב לארץ עם הנבחרת הצעירה.

השוער טברטקו קאלה, התייחס למשחק מול כפ"ס באתר הרשמי של מכבי ת"א: "אני מקווה שנראה ניצחון ביום שבת. אנחנו עובדים עבור זה קשה כל אימון, מתכוננים למשחק וכבר צפינו גם בוידיאו שלהם. אני לא יודע על שום שחקן שאמור לעזוב, אנחנו עובדים ומתאמנים כקבוצה. באופן אישי, אני מקווה שאעשה את העבודה שמוטלת עליי, בעזרת כלל שחקני הקבוצה ושחקני ההגנה בפרט. אנחנו מכבדים את כפ"ס אבל הם באים לשחק בבלומפילד ואני מקווה שהקהל שלנו יבוא, יעודד ויתמוך בנו כמו השחקן ה-12 על המגרש".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, איבן ראדזיץ', אבי נמני, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ (רועי דיין), מיליאן מרדיקוביץ'.

ישראלביץ' בטוח בניצחון (איציק יצחקי)

בהפועל כפר סבא לא מאמינים שהם מסוגלים להבקיע ארבעה שערים בפעם הרביעית ברציפות. לפי האימון שנערך היום (חמישי), אלי אוחנה לא מתכוון לערוך שינוי משמעותי בהרכב. הקשר אביחי ידין, שלא שיחק במחזור הראשון בעקבות הרחקה ופציעה, הסיר את הגבס מידו והוא אמור לפתוח בהרכב על חשבונו של הקשר ולנטין תודוריקה.

גיז'רמו ישראלביץ' נראה במצב רוח טוב אחרי האימון. "אני תמיד מתרגש לשחק נגד הקבוצות הגדולות", אמר הקשר והוסיף: "כולם רוצים לשחק ולנצח את הקבוצות האלה. אני נוהג לדבר בדרך כלל אחרי משחקים ולא לפניהם, אבל הפעם אני משוכנע שאם נציג את הכדורגל הטוב שלנו ננצח. אנחנו צריכים לשחק עם הרבה התקפה, לחשוב קדימה. עד עכשיו הבקענו ברביעיות, אבל מי צריך רביעיות? אני רוצה לנצח חצי אפס ולקחת שלוש נקודות".

הקפטן אלון חלפון אמר: "אנחנו כבר לא מצפים לרביעיות. אני רוצה שנזכה בשלוש נקודות ולא אכפת לי באיזו צורה נעשה את זה. אם נשיג שש נקודות אחרי המחזור הזה, לא אכפת לי גם שנרד מהמקום הראשון".

אוהדי הקבוצה החליטו שלא להחרים את משחק החוץ מול מכבי תל אביב. האוהדים, שאיימו בתחילת השבוע שלא להגיע למשחק בגלל מחירי הכרטיסים (90 שקלים למבוגר, 45 לנוער), החליטו להגיע לבלומפילד בכל זאת. לוואלה! ספורט נודע כי המנכ"ל גבי קצרה שוחח עם מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, על נושא מחירי הכרטיסים, אולם למרות זאת הוחלט שלא להוריד מחירים.

אחד מראשי חוג האוהדים "הלב הירוק", אלון קירו: "אנחנו מרוצים מאוד מההד התקשורתי שיצרנו. לרגע לא היה לנו ספק בנוגע לעובדה שהמחירים לא ישתנו, אבל אנחנו מביטים על ההשלכות של המחאה לטווח הארוך. יתכן מאוד שיחד עם ראשי חוגי האוהדים האחרים בליגה נקים פורום שיעסוק בנושא מחירי הכרטיסים. חשוב להדגיש שהחלטנו לא להחרים את המשחק ואנחנו מצפים ש-800 אוהדים לפחות ילוו את הקבוצה".

הרכב משוער: אושרי לוי; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; יעוזה אבו-בקרי, אביחי ידין, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; ז'וזה דוארטה, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully