וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - מכ' פ"ת: עזו חולם על הופעת בכורה

הפתח תקוואים מגיעים להרצליה, והרכש מבית"ר רוצה להתחיל לפרוע שטרות. עטר ממשיך לחפש חלוצים כדי לפתור את בעיית ההבקעה



מכבי הרצליה תארח מחר (שבת) לראשונה מזה שש שנים משחק במסגרת ליגת העל, כשתארח את מכבי פתח תקוה. הקבוצה מהשרון הפסידה במחזור הפתיחה למ.ס אשדוד, וזאת למרות שבקבוצה הרגישו שהיו הטובים במגרש.

חוסר ניצול המצבים הוביל את ראובן עטר לחפש אחר חלוץ זר, במקביל לניסיון להחתים בלם זר, כאשר סיכויו של יאבלנקה הקונגולזי לחתום בקבוצה במהלך הימים הקרובים נראים טובים למדי. החלוץ מביאה ממשיך להיבחן יחד עם הצעיר יוחאי אהרוני. שי מימון, בלם הנבחרת הצעירה של ישראל, חוזר להרכב הקבוצה לאחר שריצה את עונש ההרחקה מהמחזור הראשון.

מי שנמצא בספק למשחק הוא עומר בוקסנבוים, שנפצע באימון יום חמישי. גם אליאסקו איסיאקו וליאוניד קרופניק שכבר בספק. דובר הקבוצה בני בקלו אמר היום בנוגע למכירת מנוי הקבוצה: "בשבת זה יהיה היום האחרון בו ימכרו מיונים במחירים מוזלים, של 600 ¤ למבוגר ו-300 ¤ לילד, חייל ואישה. החל מיום ראשון הקרוב לא יימכרו יותר מינויים למשחקי הקבוצה, אלא רק כרטיסים במחירים קבועים של 80 ¤ למבוגר ו-40 ¤ לילד, חייל ואישה".

בלם הקבוצה חיים מלכה אמר לוואלה ! ספורט לקראת המשחק: "נראינו לא רע במשחק הראשון בליגה והפסדנו, וזה חבל. היינו צריכים לקחת במשחק הזה לפחות נקדוה עם לא שלוש. נעשה את המקסימום על מנת לנצח בית שלנו".

ההרכב המשוער: שאול סמדג'ה; איתן עזריה, שי מימון, חיים מלכה, אייל טרטצקי; דהייו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים (שי ביטון); שלומי טולדו, פפי קימוטו

אופיר עזו: "אני מחכה להזדמנות שלי"




קשר מכבי פתח תקווה אופיר עזו, שלא שותף עד כה במסגרת רשמית, יחכה להזדמנות הראשונה שלו על הספסל של גיא לוזון. "בתחילת העונה נפצעתי ולכן לא שותפתי במסגרת גביע הטוטו וגם במסגרת הליגה", אמר עזו והוסיף: "אני מודע לעובדה שאני לא בשיא הכושר, אבל מקווה לחזור לעצמי ולשחק. גם מאור מליקסון וטוטו תמוז לא פותחים בהרכב של מכבי חיפה ובית"ר. אני אוהב את הקבוצה ומחכה להזדמנות שלי". עזו אמר לחבריו בקבוצה כי הוא אינו מתכוון לעזוב וכי הוא מאמין שיימצא את מקומו בהרכב.

שחקני מכבי פתח תקווה מבינים שהפסד במשחק הקרוב מול מכבי הרצליה יכניס הרבה לחץ למערכת. כזכור, הקבוצה לא הצליחה לנצח במחזור הראשון את הכח עמידר רמת גן. החלוץ עומר גולן אמור לחזור להרכב הקבוצה על חשבונו של החלוץ דובב גבאי הפצוע. יחד איתו אמורים לפתוח בהרכב גם החלוצים פטריק סופו ורוביל סרסור.

"לא פתחנו את העונה כמו שרצינו, אבל למרות זאת יש לנו הזדמנות לתקן, להראות טוב ולנצח לראשונה העונה", אמר גולן. "אנחנו לא מזלזלים ביריב ומודעים לכך שקשה לשחק נגד מכבי הרצליה. האם נהיה בלחץ? לא, כי כמו תמיד ההנהלה תוריד מאתנו את הלחץ עד המשחק". לגבי הגישושים מצד שפילד יונייטד אמר החלוץ: "כרגע אין שום דבר, רק גישושים".

הקשר עמנואל אוביידה ממשיך לאכזב באימונים, ואת מקומו במרכז הקישור יתפוס דדי אונגר הצעיר. אם אוביידה לא יגלה שיפור ביכולתו במחזורים הקרובים, הוא עשוי לקבל הודעת שחרור.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מקורביו של החלוץ מודאגים מהעובדה שגולן לא מקבל אשראי רחב ממאמן הנבחרת דרור קשטן, מה שעשוי לטרפד את העברתו לאנגליה בחלון ההעברות בחודש ינואר, במידה ותיערך פניה רשמית להנהלת הקבוצה. "אם אהיה מספיק טוב, אני מאמין שאשחק בהרכב הנבחרת", הבהיר גולן.

המאמן, גיא לוזון, אמר לקראת המשחק: "זהו מפגש מול קבוצה ששיחקה טוב מאוד במסגרת גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. בכלל, הרצליה מציגה יכולת טובה עד כה. אנחנו לא נלחצים מהמשחק הראשון".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully