וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "יהיה קל לנצח את צ'לסי"

8.9.2006 / 14:55

כוכב ברצלונה לא מודאג מהמפגש עם האלופה האנגלית באלופות, וחושש דווקא מברמן. באנגליה, אשלי קול מתגונן אחרי המעבר לכחולים

רונאלדיניו חימם קצת את האווירה בבית א' של ליגת האלופות כאשר אמר לעיתון הבריטי דיילי אקספרס ש"יהיה קל לנצח את צ'לסי". שתי הקבוצות שובצו לבית אחד עם ורדר ברמן ולבסקי סופיה.

כזכור, שתי הקבוצות נפגשו בשנתיים האחרונות בשלב שמינית הגמר, כשב-2005 צ'לסי יצאה עם ידה על העליונה, וב-2006 הייתה זו בארסה שהמשיכה הלאה, ואף זכתה בליגת האלופות, לראשונה מאז 1992. שני המפגשים הביאו איתם הרבה דם רע. מבחינתו של רונאלדיניו, אגב, ברמן תהיה יריבה קשה יותר.

"יהיה קל לגבור עלי צ'לסי בגלל שההחתמות החדשות שלה, אנדריי שבצ'נקו, מיכאל באלאק ואשלי קול, אולי יחזקו אותה בעתיד, אבל עדיין לא נטמעו בקבוצה", אמר הברזילאי. "כולם חושבים שצ'לסי היא היריבה העיקרית שלנו, אבל אני מאוד מעריך את ברמן. הם קבוצה חזקה. קוראים לזה בית המוות, אבל מדובר סך הכל בכדורגל. כל ההתלהבות סביב המפגש עם צ'לסי ממש מפתיע אותי, ובכל מקרה אני מעדיף לפגוש אותם עכשיו מאשר בהמשך העונה".

המגן אשלי קול עולה להתקפה

אשלי קול, מגינה הטרי של צ'לסי, שעבר אליה ממש עם סיום מועד ההעברות, יצא נגד ההאשמות נגדו וטען כי הוא עבר לצ'לסי על מנת לזכות בתארים ולא בכסף, כמובן.

המגן הבינלאומי בן ה-25, שעבר מארסנל, סיפר כי הוא שוחח הקיץ עם ארסן ונגר, אך לא שקל את המעבר לצ'לסי עוד לפני המונדיאל: "לפני שנסעתי לגביע העולם דיברתי עם ונגר. הוא שאל אותי איפה אני מעוניין לשחק, אך אמרתי לו שכרגע אני מעדיף להתרכז בנחרת אנגליה. הוא זה שאמר צ'לסי וריאל מדריד".

קול, שחתם ל-5 שנים בכחולים, ייאלץ להסתפק בכ-80,000 פאונד לשבוע, אך המשיך להדוף את השמועות הזדוניות: "תמיד יש כאלה שמפיצים שמועות כאשר עוברים למועדון מתחרה. אני יכול להבטיח שאני נמצא כאן מהסיבות הנכונות".

עוד המשיך ואמר המגן: "בחרתי בצ'לסי בגלל שהם הוכיחו בעונות האחרונות שהם רציניים בכוונותיהם. אני מגיע לכאן בתקווה שאזכה בתארים".

לקול לא מצפים חיים קלים והוא יודע זאת כשאמר: "לא באתי לכאן וציפיתי לפתוח בהרכב. אצטרך להיאבק על מקומי בהרכב מול ווין ברידג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully