וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מ.ס אשדוד: קייסי חוזר להרכב

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

8.9.2006 / 14:51

המגן השמאלי יערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה, כשהאלופה תקווה להתאושש מההפסד לנתניה. מנור חסן יערוך בכורה באשדוד

מכבי חיפה השלימה היום (שישי) באימון הבוקר את הההכנות לקראת המשחק הראשון שלה בקרית אליעזר העונה, כשתארי במסגרת המחזור השני בליגת העל את מ.ס אשדוד, מחר (שבת) בשעה 19:30. כל השחקנים התאמנו, כולל עדן בן בסט. בקבוצה נאלצו להסתדר השבוע ללא שמונה שחקנים שנטלו חלק במשחקי הנבחרות השונות והצטרפו לאימונים רק אתמול (חמישי) בערב.

מי שצפוי לחזור להרכב לראשונה מאז סיום העונה הקודמת הוא המגן השמאלי אדורם קייסי, כשמאור מליקסון או חיים מגרלשוילי יחליפו את אלן מסודי באגף שמאל של הקישור. האלופה מגיע למשחק אחרי ההפסד 3:1 במחזור הפתיחה מול מכבי נתניה, והפסד נוסף, ועוד בבית, עשוי לגרום גם לזעזועים בהרכב.

בקבוצה ממשיכים גם להתכונן גם למשחק מול ליטקס לובץ' ביום חמישי הבא, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע אופ"א, כאשר מאמן קבוצת הנערים איתי מרדכי יצפה במשחקה של הקוצה הבולגרית מחר (שבת) במסגרת הליגה המקומית.

המאמן רוני לוי אמר היום לוואלה! ספורט, הביע שמחה על החזרה לדשא הביתי. "כיף גדול לשחק שוב בקרית אליעזר, מול הקהל הביתי שלנו. אני מקווה שהמגרש יהיה מלא באוהדים", אמר. "אני מקווה שההפסד ישפיע עלינו לטובה ויגרום לנו להגיע מרוכזים למשחק מול אשדוד, שהיא קבוצה טובה בפני עצמה. אנחנו רצים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק מול נתניה וללמוד מהם. זה ששחקנים רבים לא היו השבוע באימונים לא מהווה תירוץ, ואנחנו גאים שיש לנו כל כך הרבה נציגים בנבחרות השונות. אנחנו יודעים איך להתמודד עם זה".

האמן התייחס גם למשחק מול ליטקס לובץ', שצפוי להיות טעון בעקבות ההתבטאויות באתר הרשמי של ליטקס בשבועיים האחרונים: "אנחנו חושבים גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. אין ספק שהם עוקבים אחרינו ואנחנו עוקבים ומתכוננים אליהם. ליטקס זו קבוצה טובה מאוד שאין להקל בה ראש, ולראיה היא שיחקה בעונה שעברה בשלב הבתים של גביע אופ"א".

ההרכב המשוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, רפאל אולארה, דקל קינן, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, שאבייר אנדרסון (רביד גזל), גוסטבו בוקולי, מאור מליקסון (חיים מגרלשוילי); יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

הקאמבק של מנור חסן

במ.ס אשדוד טרם השלימו את הסגל, והפגרה נוצלה כדי לצרף את החלוץ ינון ברדה, וככל הנראה גם את המגן יניב צ'יצ'יאן. פליקס אובוקה עדיין בתמונה וכמו כן נבחנים בקבוצה קשר סלובקי וחלוץ ברזילאי.

הקבוצה תגיע לקרית אליעזר לאחר יותר מעשר שנים ללא ניצחון חוץ על הירוקים, ותנסה לפחות לשמור על רשת נקייה. אושרי אלפסי, שהתחתן באמצע השבוע, לא יהיה בסגל. סימי אג'יי יחזור לשער לאחר ריצוי עונש הרחקה.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה טל, אדיר טובול: עידן מליחי, אייל אלמושנינו, דוד רביבו, מנור חסן, עידן שריקי :שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully