וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר יפגוש את דווידנקו בחצי הגמר

8.9.2006 / 9:50

השוויצרי גבר 6:7, 0:6, 7:6, 4:6 על המדורג חמישי ג'יימס בלייק בדרך לחצי גמר עשירי ברציפות. הרוסי חזר מפיגור שתי מערכות מול האס

רוז'ה פדרר לא עוצר לרגע, גם אם ג'יימס בלייק הצליח לקחת ממנו מערכה אחת לפני שפינה את דרכו ברבע הגמר שהתקיים הלילה (בין חמישי לשישי) בפלשינג מדו בניו יורק, במסגרת אליפות ארה"ב הפתוחה.

השוויצרי המדורג ראשון בעולם לקח את שתי המערכות הראשונות 6:7, 0:6 והעלה את מאזנו מול יריבו האמריקאי, שמדורג חמישי בעולם, ל-0:14 במערכות. אבל אז בלייק הרים את 23 אלף הצופים באצטדיון ע"ש ארתור אש כשעם חבטות אמיצות, בשילוב עם מעט איבוד ריכוז של פדרר, ניצח את המערכה השלישית בתוצאה 6:7, לפני שהפסיד את הרביעית 4:6.

"היו לי שלוש נקודות מערכה במערכה הראשונה, אבל אז רוז'ה נתן לי בראש במערכה השנייה", ניסה בלייק להבין מה בדיוק קרה לו. "אבל אני מרוצה שלא נשברתי בפיגור של שתי מערכות מול השחקן הטוב ביותר אי פעם. הקהל הזה דוחף אותי קדימה, ואני חושב שיש לי סיכויים לנצח כאן כל אחד חוץ ממנו".

זהו חצי הגמר העשירי ברציפות של פדרר בטורנירי גראנד סלאם, מה שמשווה את שיאו של איבן לנדל. בחצי הגמר יחכה לו ניקולאי דווידנקו (7), שהפסיד את שתי המערכות הראשונות לטומי האס (14) הבלתי נדלה 6:4, 7:6, אבל חזר לחיים עם 3:6, 4:6, 4:6 מול אצטדיון חצי ריק והבטיח לעצמו דייט עם פדרר.

במשחקי זוגות הנשים נפרדו מהטורניר מרטינה נברטילובה, הנושקת לגיל 50, ובת זוגתה נדיה פטרובה, כשהפסידו ברבע למדורגות הבכירות ליסה ריימונד וסמנטה סטוסור 7:6, 6:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully