וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם צרפת לא רוצה להגיע

9.9.2006 / 14:15

הנבחרת הצעירה תשחק מול צרפת ב-7 וב-11 באוקטובר על מקום באליפות אירופה, בצרפת מצפים למגרש ניטרלי. הנתק בין קשטן ללוי נמשך

ישראל הגרילה אתמול (שישי) בצהריים את נבחרת צרפת במסגרת משחקי הפלייאוף של הנבחרות עד גיל 21, על הזכות לשחק באליפות אירופה בשנה הבאה בהולנד. המשחקים ייערכו ב-7 וב-11 באוקטובר, בשיטת בית וחוץ.

אבל, כידוע במקומותינו, "בית" הוא הגדרה מעומעמת. הקבוצות הישראליות אירחו בתקופה האחרונה בסופיה, בקייב ובניימיכן, ובצרפת מקווים שכך זה ימשיך. מאמן הנבחרת הצעירה של צרפת רנה גירר קיים שיחה עם מנהל הנבחרת הצעירה, אלי רוזן, ובה אמר לו כי מכיוון שבתקופה האחרונה לא נערכים משחקים בינלאומים בישראל, הוא מצפה שכך זה יימשך.

רוזן: "הצרפתים טרם הגישו בקשה רשמית לאופ"א, אבל בשיחה אישית עמי הוא הודיע לי שהוא מצפה שהמשחק מולנו ייערך במגש ניטרלי".

צרפת עלתה מבית שכלל את סקוטלנד וסלובניה, והצרפתים ניצחו את הסקוטים 0:2 ואת הסלובנים 1:3, כדי להעפיל לפלייאוף.

אופ"א חילקה אמש (חמישי) את 14 הנבחרות לשבע מדורגות ושבע לא מדורגות. ישראל לא הייתה אינה מדורגת.

שאר המשחקים:

סרביה - שבדיה
צ'כיה - בוסניה הרצגובינה
רוסיה - פורטוגל
אנגליה - גרמניה
איטליה - ספרד
בלגיה - בולגריה

למה לא התקשרת?

עייפים אך מרוצים נחתו ביום חמישי שחקני הנבחרת הצעירה לאחר התיקו 0-0 מול טורקיה, שהעלה אותם למשחקי הפלייאוף במוקדמות אליפות אירופה 2007. "זו תחושה נפלאה, פשוט חלום שהתגשם", אמר ברק יצחקי עם הנחיתה, "מה שעשינו זה הישג חסר תקדים. אני גאה להיות שותף לו. עוד לא השלמנו את המשימה, אבל אנחנו בהחלט בדרך הנכונה. הרבה תלוי בהגרלה. אם נקבל נבחרת גדולה זה בוודאי לא יוסיף לנו, אבל לא נרים ידיים. אם נקבל נבחרת נוחה אז החלום על אולימפיאדת בייג'ין יכול להפוך למציאות. אני מקווה שנגשים את זה".

גם המאמן גיא לוי נראה תשוש אך מאושר. "עשינו מאמץ עצום והעייפות ניכרת בכולנו", סיפר אתמול, "הלכנו במטרה לנצח ואחרי שראיתי אותם בשבת, האמנתי שזה מה שיקרה. אמנם לא ניצחנו, אבל הישגנו את המטרה".

לוי סרב להתייחס למשבר שפרץ בינו לבין המאמן הלאומי, דרור קשטן, סביב סוגיית זימונם של שחקני הצעירה לנבחרת הבוגרת. "מבחינתי, השחקנים ששיחקו אתנו הם שחקנים מעולים ולי לא היה חסר אף אחד. מעבר לזה אני לא מעוניין להתייחס". עשרות אנשים התקשרו לברך את לוי מיד עם סיום המשחק. "התקשרו כל ראשי ההתאחדות", סיפר לוי, "איצ'ה מנחם, אבי לוזון, כולם".

והמאמן הלאומי?

"אני באמת לא רוצה להיכנס לעניינים האלה. את הסוגיה הזו אני מעדיף להשאיר ליום דיונים פנימי במסגרת ההתאחדות ולא להתעסק בה דרך התקשורת. כשנתכנס בהתאחדות אביע את דעתי".

אתה שותף לדעה שלפיה תפקיד הנבחרת הצעירה הוא להיות ספקית שחקנים של הבוגרת?

"את דעתי בנושא כבר הבעתי בעבר בצורה מאוד ברורה והיא אינה שונה מהמקובל בכל אירופה. אבל כאמור, אני מעדיף להשאיר את הדברים האלה בתוך ההתאחדות לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully