וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: משחקים משישי לשני

יואב ויכסלפיש

7.9.2006 / 21:50

המחזור ייפתח ברעננה, שם תתארח באר שבע, ויינעל ביום שני במשחק בין רמת השרון לנצרת עילית, שמחפשת נקודות ראשונות

לפני פתיחת העונה הימרנו כאן שהעולות יבואו מהצפון, ושלוש מהשש אכן ניצחו במחזור הפתיחה. אבל את הטבלה מוליכה דווקא עירוני רמת השרון, שכנראה תודח זמנית בשבת לפחות עד המשחק נגד נצרת עילית ביום שני בערב. המחזור יחל בשני משחקים בשישי, יימשך בשלושה בשבת ויסתיים כאמור ביום שני.

הפועל רעננה - הפועל באר שבע

איש העסקים צבי רכבי הבטיח לארגן הסעות לאוהדי באר שבע למשחק החוץ ברעננה ביום שישי (16:30). הפתיחה החלשה נגד סכנין 0:0 לעיני 400 אוהדים נואשים וקרחת הענקית ב"וסרמיל". בפגרה נשלח ינון ברדה למ.ס. אשדוד והחלוץ הגרוזיני גוטסיראדזה שוחרר. רכבי יארגן כאמור הסעות, אבל עלול להעביר את תמיכתו להכח. אביתר אילוז לא עבר בבקרה בינתיים. הפועל רעננה תחפש נקודות ראשונות בבית.

בני סכנין - הפועל ירושלים

היורדת פתחה את העונה בתיקו 0:0 בבאר שבע ותארח בשבת (15:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) את המשחק הראשון בתולדות איצטדיון "דוחא" בליגה הלאומית. מולה תתיצב הפועל ירושלים, גם היא לאחר 0:0 במחזור הראשון והפסד 2:0 בגביע הטוטו ביום שישי שעבר לאחי נצרת. הפעם האחריות על הסדרנים תהיה של סכנין וביזיון המאבטחים מטדי לא יחזור על עצמו.

בני לוד - קרית שמונה

המארחת מגיעה למשחק הביתי הראשון שלה בליגה ללא נקודות. קרית שמונה תעלה למשחק (שישי 16:30) בידיעה שגיא צרפתי נשאר למרות פניות ממ.ס. אשדוד. עם פטי נימבה בהתקפה וסגל מרשים קרית שמונה מועמדת לניצחון מול העולה החדשה של יעקב הלל

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל אשקלון - הפועל חיפה

הצוות המקצועי של אשקלון בעבר משרת היום את חיפה. רפי כהן התמנה למאמן ואריה הלשטוק ליו"ר. באשקלון רושם מישל דיין עולה שנייה. חיפה התחזקה בפגרה בשני זרים, שהופיעו בניצחון 1:2 ביום שני בגביע הטוטו על הפועל עכו. הרכש כולל את החלוץ הברזילאי אלכסיס, אקס כפ"ס, וקשר בשם ג'קרטה מחוף השנהב. רן יצחק הבקיע בגביע הטוטו את שער הבכורה בבוגרים. אשקלון תנסה להשיג נקודות אחרי ההפסד בקרית שמונה (שבת, 16:30).

אחי נצרת - הפועל עכו

הקבוצה של הישאם זועבי ערכה טבילת אש עם תמרות עשן במחזור הראשון ברמת השרון והובסה 3:0. עכו פתחה עם 0:1 קטן בבית על בני לוד. בשבת (16:30) תחזור הליגה הלאומית לעילוט אחרי שנת היעדרות. אחי נצרת מקווה למחוק את מאזן האפס

רמת השרון - נצרת עילית

הקבוצה מהשרון מוליכה את הטבלה אחרי 0:3 גדול במחזור הראשון על אחי נצרת. אסי טובי מקווה להמשיך לחגוג על חשבון הקבוצה של גיא לוי, שהיה עסוק השבוע עם הנבחרת האולימפית. נצרת עילית הוציאה 0:0 בטדי ולא תתאכזב מעוד נקודה ביום שני ב"גרונדמן" (20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully