וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - הפועל פ"ת: לחמן מחוץ למגרש

רומן רוזנבלט וניר איסקוב

8.9.2006 / 14:05

מאמן הפועל פ"ת מורחק ולא יורשה להכנס לתחום האצטדיון. אלי גוטמן נראה מתוח באימון, וצעק על ערן לוי שהקניט את ישראל זביטי

מכבי נתניה ערכה הערב (חמישי) אימון ערב לקראת המשחק מול הפועל פ"ת, כאשר לראשונה השבוע עמדו לרשותו של אלי גוטמן כל שחקני הסגל, מלבד אורן זיתוני. איתי שכטר ואמיר טגה שנחתו שעה קלה לפני האימון בארץ, אחרי שהעפילו למשחקי ההצלבה יחד עם הנבחרת הצעירה, הגיעו לאימון, כששכטר, ששיחק שני משחקים מלאים בנבחרת, ערך אימון שיחרור.

לפני האימון קיים גוטמן אסיפה במהלכה הראה לשחקנים קלטות וידאו של פ"ת וקטעים מהמשחק של מכבי נתניה מול מכבי חיפה. במהלך המשחקונים תרגל גוטמן את ההרכב הפותח, כאשר ג'ף טוטואנה החליף את שכטר, אך החלוץ הצעיר צפוי לפתוח. השינוי היחיד בהרכב לעומת זה שפתח נגד חיפה, יהיה בקישור האחורי בו ישחק לצידו של אמיר טגה הקונגולזי מזואה אנסומבו, במשחקו הראשון במסגרת הליגה. השוער לירן שטראובר המשיך להתאמן גם היום והצוות המקצועי יחליט לקראת המשחק אם הוא כשיר לפתוח, אחרי שסבל משפעת.

במהלך האימון נרשמה תקרית, אחרי שערן לוי הקניט את ישראל זביטי. גוטמן ששמע את הדברים קרא ללוי אליו וצעק עליו: "תוריד את העיניים כשאני מדבר איתך. יש לך משהו להגיד לי? נראה אותך עונה לי". גוטמן התייחס למקרה אחרי האימון: "אני לא אוהב לספק כותרות וגם אם פה ושם אני כועס וצועק ואתם עושים מזה כותרות, זו לא המטרה. אני רוצה לשמור על מסגרת, מה מותר ומה אסור לכל אחד. כמו שאני יודע להיות רק מאמן כדורגל, אני דורש מהשחקנים להיות רק כדורגלנים ולא לדבר אחד בגנות השני. כשזה קורה אני לא ידע להבליג וגם אם אני פוגע בשחקן זה או אחר זה לא נעשה בכוונה".

באימון נטלו חלק גם שני שחקני הנוער ריף מסיקה ופטריק אלוואה בוואי, כחלק מהמאמצים לחבר בין קבוצת הנוער לבוגרת. אלי גוטמן אמר בסיום בהקשר לעניין: "החלטתי לאחרונה להיות יותר מעורב במה שקורה בקבוצת הנוער ומי שנמצא ומגיע לו, יתאמן מדי פעם עם הקבוצה הבוגרת".

לגבי היריבה בשבת אמר גוטמן: "אנחנו באים לשחק כדורגל, והפועל פ"ת מביאה מלבד האגרסיביות גם הרבה כדורגל. אנחנו נבוא לשחק ובאשר לשאר, בשביל זה קיים שופט במשחק שיטפל בהכל".

קשר הקבוצה, מזואה אנסומבו שיערוך בכורה בשבת בליגה אמר: "אני לא מתרגש מהמשחק, בשבילי זה משחק רגיל. החברים שלי עושים עבודה טובה. אני יודע שאף משחק בליגה הזו לא קל ולמרות האגרסיביות של פ"ת, אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו, למה שהמאמן הכין אותנו. אני אישית לא מפחד מאף אחד. אני גם לא נראה כזה".

הרכב משוער: לירן שטראובר (גל ניר); אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, אדריאן פיטו, אופיר חיים; איתי שכטר, עבדול סאמד אוקוצ'ה.

היום נערכה פגישה בין נשיא מכבי נתניה מר דניאל יאמר וחבר ההנהלה איציק גניש, לבין עודד מכנס בה הוחלט על חזרתו של האחרון למועדון. בשלב ראשון על פי הסיכום שהושג, יעביר מכנס את השחקנים המוכשרים שבבתי הספר שבבעלותו למכבי נתניה, כאשר בעתיד ישתפו הצדדים פעולה בתחומים נוספים. יאמר: "אני שמח שהצלחנו להחזיר ולקרב חזרה שחקן מפואר נוסף למועדון". מכנס: "תמיד הייתי בקשר עם מכבי נתניה והיה לי מקום חם בלב אליה. אני מקווה שמחכות לנו הרבה שנים ביחד ואשמח לגדול עם המועדון".

מכת פציעות בפ"ת

אחד משני השחקנים הצעירים ימלא את מקומו של הבלם מחוף השנהב, הסובל מפציעה. סלמי וכנראה קקון ייעדרו, לחמן לא יימצא במגרש.

עם מצב ניהולי לא ברור, תבוסה במשחק הליגה הראשון ובלי מאמן על הקווים, תארח בשבת הפועל פ"ת את מכבי נתניה (17:10), למשחק במסגרת המחזור השני בליגת העל.

פ"ת תחסר את אלנתן סלמי ולזו דובה הפצועים, וכלל הנראה גם את מוטי קקון, מאותה סיבה. לעומתם, החלוץ הקמרוני, ברנארד צ'וטאנג, מתאושש מפציעה, וייכלל בסגל. חוזהו של מאור בוזגלו טרם הופקד ברשות לבקרת תקציבים, והוא יחמיץ את המפגש. עומרי קנדה סובל מכאבים במפשעה, אך ככל הנראה יוכשר להתמודדות.

אחד משני הבלמים הצעירים, הרצל לוי או מעוז סמיה, ימלא את מקומו של דובה מחוף השנהב. אחמד קאסום ויפתח הררי ריצו עונש הרחקה, ויעמדו לרשות המאמן אייל לחמן, שבעצמו לא יימצא בתחומי המגרש מסיבה דומה. עוזרו דני ניראון, ייתן הוראות מעבר לקווים.

הבלם-קשר הניגרי, סמואל אוגוסוניה, שנבחן בקבוצה למעלה משבועיים, שוחרר הן מסיבות כספיות והן מקצועיות. הקשר מזמביה, מישק לונגו, ממשיך להיבחן ומותיר רושם טוב. הקשר הארמני, לאבן פאשאיאן, הנמצא עם נבחרתו, קיבל הצעות מקבוצה אירופית, ולא ברור אם יוחתם, למרות שלחמן מעוניין בו.

הרכב משוער: רפי כהן, עומרי קנדה, הרצל לוי (מעוז סמיה), זאב חיימוביץ', מהראן אבו ריא, יפתח הררי (יוסי דורה), שגיב כהן (יוסי דורה), שייח גדיאגה, יניב לוזון, אחמד קאסום, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully