וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - בני יהודה: משחק בית ראשון מזה 21 שנה

ניר איסקוב ויואב ויכסלפיש

8.9.2006 / 13:15

המשחק הביתי יתקיים במגרשה של היריבה, בשכונה. בטורינה בספק, בלם קולומביאני החל להיבחן. מלמיליאן מחפש שער ליגה ראשון העונה

בני יהודה זכתה מההפקר. את משחק "החוץ" שלה בשבת מול הכח עמידר ר"ג (17:00), היא תערוך בשכונת התקווה, מגרש האימונים שלה בימים כתיקונם, ואצטדיונה הביתי עד לפני 4 עונות.

זאת לאחר שוועדת ליגה וגביע של ההתאחדות לכדורגל דחתה את בקשת הכח לארח את ההתמודדות במגרש אחר, חרף העובדה שהעולה החדשה רשמה את שכונת התקווה כאצטדיונה הביתי עד אשר יושלמו השיפוצים בווינטר.

ניצן שירזי יחסר את יאיר אזולאי, שהורחק במשחק הליגה מול הפועל ת"א בתחילת השבוע שעבר, ואת מקומו צפוי למלא אלירן אלקיים. גם שיתופו של מאטה בטורינה מוטל בספק, אם כי הוא ערך אימונים מלאים בשלושת הימים האחרונים.

הערב (חמישי) החל להיבחן בקבוצה בלם קולומביאני בשם אנדרס מוסקרה אבלרדו, בעל רקורד מרשים בארצו. הפעם הוא הסתפק באימון קל, בצוותא עם קובי דג'אני, שנחת עם הנבחרת הצעירה. מחר (שישי) צפוי לנחות בלם ברזילאי העונה לשם מוניז בבטו, גם כן לצורך התרשמות. אתמול (רביעי) סיים מריו לוצ'יץ' רשמית את דרכו במועדון, לאחר שקיבל פיצוי בסך 12 אלף דולר.

איציק עזוז הצעיר, שזוכה לקרדיט מניצן שירזי בעמדת המגן הימני, אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "על פניו, זה יתרון לשחק בשכונת בתקווה, אבל יש הרבה שחקנים שלא שיחקו בשכונה בתקופה ששיחקנו שם. בכל מקרה, זה לא משנה כל כך. מולנו תבוא קבוצה שרק עלתה ליגה, והיא תרצה להוכיח שהיא קבוצה טובה. זה משחק מאוד חשוב להמשך העונה, ואני מאמין שיהיה משחק קשה. מי שתרצה יותר, תנצח. המאמן הכין אותנו כמו שצריך, התאמנו קשה, ואין סיבה שלא נמשיך את היכולת הטובה מול הפועל ת"א".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז, אלירן אלקיים, יניב אלול, אלי אברבנל, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, מאטה בטורינה (אלי ביטון), אסי בלדוט, ליאור אסולין.

הכח בסגל מלא

בהכח הביעו השבוע צער על החלטת ההתאחדות לקיים את המשחק בשכונת התקוה במקום למצוא מגרש אחר או להחליף ביתיות. כך או כך הסגולים הרחיבו בפגרה את הסגל.

הקשר אדהם האדיה והבלם איציק כהן הצטרפו אבל לא עברו בבקרה וממילא לא היו בתוכניות של אורי מלמיליאן למשחק. לרשות מלמיליאן יעמוד סגל מלא למעט יובל בלאיש החולה. הדובר בילי רוזן: "המיקום פחות אידיאלי לגבינו, אבל כבר אירחנו בשכונה, ניצחנו את מכבי ת"א וסיימנו בתיקו עם מכבי חיפה, אז אין סיבה שלא נשיג תוצאה טובה".

המנויים יישבו בשכונה בשערים 5-6. כרטיס מבוגר יעלה 80 שקל, נוער ונשים 40, והקופות ייפתחו ב- 14:30. אדריאן גמאן יהיה הקפטן בגלל שרובי רגב, הקפטן אשתקד, אינו שחקן הרכב.

הרכב משוער: ניר רחמין: ליאור ראובן (אילן בכר), סיבטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר: גיא טוביאק, יוסי רוזן, דודי ליברמן, דן רומן, אבי תקוה: מור גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully