וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה אוסף עוד גביע, של מאמן העונה

7.9.2006 / 15:23

האיטלקי זכה בעוד תואר אירופי בצסק"א והפעם כמאמן העונה ב-2005/6. נשיא המועדון סרגיי קושצ'נקו נבחר למנהל השנה באירופה

אטורה מסינה, מאמנה של אלופת אירופה צסק"א מוסקבה, הוא הזוכה בפרס מאמן השנה באירופה לעונת 2005/6. הפרס, על שם אלכסנדר גומלסקי, יוענק למאמן האיטלקי בטקס הגרלת בתי היורוליג, שייערך ב-14 בספטמבר באתונה, יוון.

מסינה הוליך את המועדון הרוסי המפואר כבר בעונתו הראשונה במוסקבה, לזכייה היסטורית באליפות אירופה, לאחר בצורת של 35 שנה. הזכייה בפרס שנקרא על שמו של מאמן העבר הדגול של צסק"א, הגיעה לאחר משאל מקיף בקרב עשרים וארבעה מאמני היורוליג ושלושים עיתונאים בכירים מ-13 מדינות שונות.

מסינה, שאשתקד אימן בפעם הראשונה מחוץ לאיטליה, פתח את העונה בצורה צולעת עם שני הפסדים, אך יחד עם קבוצתו התאושש במהירות ועלה על מסלול הניצחונות ששיאו בזכייה בתואר אלוף אירופה על חשבונה של מכבי ת"א. עכשיו, לאחר הזכייה בתואר המכובד, המאמן שמעולם לא הפסיד לצהובים, מציב לעצמו אתגר חדש עם קבוצתו והוא שחזור הישגו של פיני גרשון, זכייה שנייה רצופה בגביע.

נשיאה של צסק"א, סרגיי קושצ'נקו, נבחר למנהל השנה באירופה, ויקבל את התואר שלו באותו מעמד שבו מסינה יזכה לכבוד הראוי לו. קושצ'נקו הגיע למועדון ב-2002, ומאז גרף את כל האליפויות של רוסיה, שני גביעים, והעפיל לשיא של ארבעה פיינל פורים רצופים. הוא נבחר בהצבעה של 24 מנהלים בכירים של קבוצות יורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully