וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן מתחיל את השיקום

7.9.2006 / 14:32

מייקל אואן נלחם בפציעה אשר מאיימת להשביתו בעונה הקרובה. הניתוחים אותם עבר בבירכו הצליחו, עכשיו מתחילה עבורו העבודה הקשה באמת

מייקל אואן, חלוצה של ניוקאסל ונבחרת אנגליה, מתאושש היטב מהניתוח בברכו. כזכור, אואן סובב את ברכו כבר בדקת המשחק הראשונה במשחק שלב הבתים נגד שבדיה במונדיאל 2006, והיה חשש כבד כי יחמיץ את העונה הקרובה.

החלוץ בו ה-26 פנה לעזרת המומחה אמריקאי ד"ר ריצ'ארד סטדמן בבקשה לשקמו מהר ככל האפשר. כעת, לאחר השלמת שני הניתוחים בברכו, חוזר השחקן לאנגליה בתקוות מחודשות, כדי להשתקם מן הפציעה.

המנג'ר כבר לא יכול לחכות

גלן רודר, מנג'ר ניוקאסל, נרגש למשמע הבשורה, הגיב לידיעה באתר הרשמי של הקבוצה: "דיברתי עם רופא הקבוצה ד"ר מקדונלד, ששהה עם השחקן בארה"ב, והוא אישר בפניי כי הניתוח של מייקל עבר בהצלחה רבה". המאמן כבר היה רוצה לראות את אואן רץ על הדשא, אך מודע להליך השיקום הארוך: "מבחינתו, מייקל יכול להתרכז במצבו הבריאותי. זה הולך לקחת זמן. אני כבר לא יכול לחכות לרגע שבו ארשום את שמו על הלוח בחדר ההלבשה".

אואן חסר המזל כבר סבל פציעה אחת במדי הקבוצה מצפון-מזרח אנגליה, אליה עבר אשתקד מריאל מדריד. החלוץ פתח את עונת 2005/6 בצורה פנטסטית עם שבעה שערים בעשרה משחקים, נפצע והצליח להשתקם לקראת טורניר גביע העולם בגרמניה. לבסוף הוא זכה ללבוש את המדים הלאומיים, אבל אז הגיע המשחק ההוא נגד שבדיה ושם קץ, כך נראה אז, לאפשרות כי אואן יככב במדי השחורים-לבנים גם בעונה הקרובה. עכשיו, לאחר הצלחת הניתוחים, סופרים בסנט ג'יימס פארק את הדקות עד לסוף שיקומו וחזרתו לכר הדשא.

עוד תביעה נגד בן תאצ'ר

הצרות של בן תאצ'ר לא נגמרות. לפני כחודש מירפק בפראות המגן האנגלי של מנצ'סטר סיטי את קשר פורטסמות פדרו מנדס. את התקרית הזו הפורטוגלי סיים בבית החולים (צפו בקטע בקישור למטה).

כעת הגיש רלף וולש, ששיחק בבלקבורן רוברס, תלונה במשטרה נגד תאצ'ר על כך שזה, לדבריו, שלח לעברו מרפק. דובר משטרת לנקשייר אישר שהתקבלה תונה ושהיא נחקרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully