וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים לאשדוד, הראש באופ"א

מאת רומן רוזנבלט

7.9.2006 / 12:35

מכבי חיפה תחדש את אימוניה לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד בשבת. מבחינת המנכ"ל צ'יזיק, הכל מוכן לקראת המפגש עם ליטקס לובץ'

מכבי חיפה תתאמן הערב (חמישי) לקראת משחקה הביתי מול מ.ס אשדוד בשבת. בשעות הצהרים צפויים לנחות בארץ שחקני הנבחרות השונות וספק גדול אם הנציגים המותשים של מכבי חיפה, שנטלו חלק במשחקי השבוע והיו על מספר טיסות, ישתתפו באימון. הירוקים יחסרו את קשר הקבוצה, אלן מסודי, שהורחק במשחק גביע הטוטו האחרון נגד הפועל פ"ת. כזכור, הרחקת השחקן באותו משחק עוררה את זעמו של המאמן רוני לוי, אשר טען כי המלאבסים קיבלו יד חופשית מהשופט מנשה משיח לשחק בצורה אגרסיבית.

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, השוהה בניימיכן, הולנד, תיאם הבוקר את כל הפרטים הנוגעים לאירוח המשחק נגד ליטקס לובץ' במסגרת הסיבוב הראשון בגביע אופ"א, שצפוי להתקיים ב-14 בספטמבר. במסגרת הכנותיה של מכבי חיפה יצא לבולגריה איתי מרדכי, מאמן קבוצת הנערים של מכבי חיפה, כדי לצפות בשבת הקרובה במשחקה הביתי של יריבת חיפה במסגרת הליגה המקומית מול קבוצת בוטב, המדורגת במקום השביעי. ליטקס ממוקמת במקום החמישי בטבלה, בתום ארבעה מחזורים.

ממכבי חיפה נמסר כי גם אוהדים שירכשו כרטיסים בארץ להתמודדות הצפויה מול הבולגרים, יוכלו להיכנס למשחק.

עסקת בוזגלו נסגרה

אחרי לא מעט תלאות וייסורים, הגיעו הפועל פ"ת ומכבי חיפה להסכם על פיו יושאל מאור בוזגלו הצעיר לקבוצה של אייל לחמן. השחקן חיפש לעצמו קבוצה בקיץ לאחר שלא הסתדר במכבי חיפה, ניסה מספר קבוצות ולבסוף מצא בית חם באם המושבות. למרות זאת, בוזגלו לא יוכל לשחק במדי פ"ת בשבת, מכיוון שההשאלה נסגרה מאוחר, ופ"ת לא הספיקה להעבירו בבקרה התקציבית.

מכבי חיפה מחפשת יעקובו חדש לקבוצת הנוער

ג'ובי מרטין אונקבומה, קשר התקפי בן 18 מקבוצת סיסיידרס בניגריה, הגיע הבוקר (חמישי) לישראל במטרה להיבחן במשך החודש הקרוב בקבוצת הנוער של מכבי "שמואל" חיפה. השחקן, ששיחק זמן קצר בנבחרת ניגריה עד גיל 17, יעבור מחר (שישי) בבוקר בדיקות רפואיות במכון החדש של מכבי חיפה וביום ראשון יצטרף לאימוני קבוצת הנוער. השחקן הגיע במסגרת המסורת של קבוצת הנוער לבחון שחקנים צעירים מניגריה, כפי שנעשה בזמנו עם מיודענו איגביני יעקובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully