וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי: "פרגוסון תקע לי סכין בגב"

עוזי דן

7.9.2006 / 19:06

עוד מההולנדי: "ריאל תהיה קבוצתי האחרונה". בניון יתרגם את ההוראות של פארדיו לטבז ומאסצ'ראנו. גראבסן: "קאפלו אגואיסט"

מאמן ברזיל, דונגה, מרוצה מאוד אחרי שני משחקי הידידות של נבחרתו בלונדון, בהם ניצחה את וולס 0:2 ואת ארגנטינה 0:3. "הרווחנו הרבה מאוד מהמשחקים האלה, על המגרש ומחוצה לו", אמר. "השחקנים הראו מוטיווציה גבוהה מאוד ורצון לשחק, היתה אווירה מצוינת, וכמובן שיחקנו טוב מאוד נגד שתי נבחרות שונות בתכלית".

דונגה אמר כי לא היה מופתע מההופעה המצוינת של מרסלו בן ה-18, קשר שערך את הופעותו הראשונה בנבחרת נגד וולס וכבש שער מרהיב. "היו אנשים שהופתעו כאשר זימנתי אותו אבל יש לו איכויות גדולות", אמר מאמן הסלסאו על שחקן פלומיננזה.

בניון יתרגם לטבז ומאסצ'ראנו

אלן פרדיו, מנג'ר ווסטהאם, בונה על יוסי בניון לא רק על המגרש. שחקניו החדשים, קרלוס טבס וחאוויר מסצ'ראנו, לא דוברים כמעט אנגלית והוא עצמו לא ממש דובר ספרדית, אבל לפרדיו יש פיתרון לא רע.

אתמול הוא סיפר: "יש לי שחקן, יוסי בניון, שמדבר גם אנגלית וגם ספרדית, אמרתי לו שהוא יצטרך לתרגם לטבס ומסצ'ראנו את ההוראות שלי". פרדיו אמר כי תגובתו של בניון היתה "אם כך, אני צריך לשחק כל הזמן".

פרדיו, אגב, טען אתמול כי לא קיימת הוראה לשתף את שני הארגנטינאים בכל משחק, וכי אם היתה הוראה כזאת - הוא היה מתפטר מתפקידו.

מערכת וואלה! מוסיפה:

* הצהובון הבריטי "הסאן", שנודע בידיעות השערוריתיות שלו, מפרסם כי סוון גוראן אריקסון עשוי לחזור לכדורגל האנגלי במקומו של פארדיו, וזאת מכיוון שהוא חבר קרוב של הסופ אייג'נט פיני זהבי, השושבין של עסקת טבז-מאסצ'ראנו ושל ההשתלטות המתקרבת על המועדון הלונדוני. לפי הסיכום של השבדי עם ההתאחדות האנגלית, אם יחתום על חוזה שיכניס לו מתחת ל-5 מיליון ליש"ט לעונה, ההתאחדות תשלים עבורו את הפער.

* רוד ואן ניסטלרוי טוען כי מאמנו במנצ'טסר יונייטד סיר אלכס פרגוסון "תקע לו סכין בגב" כאשר לא כלל אותו בהרכב המשחק נגד וויגאן בחודש פברואר. "היחסים בינינו התערערו והתקשנו לעבוד ביחד. עכשיו אני מאושר בריאל מדריד, זה הדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיים. זאת תהיה הקבוצה האחרונה שלי".

סליחה, טעות

בראיון מקיף וחושפני לתחנת הטלווזיה הדנית TV3 אמר קשר הנבחרת הדנית וריאל מדריד לשעבר, תומאס גראבסן, כי רכישתו על ידי המועדון הספרדי היתה טעות. "אני הייתי קנייה לא נכונה של ריאל, ללא ספק. אני לא יודע איך הם ראו אותי, אבל אני לא קשר הורס, לא לפי ההבנה שלי", הסביר. באברטון, ממנה עבר לריאל, וגם בסלטיק, אליה הצטרף הקיץ, הוא משחק בתפקיד יצירתי יותר בקישור.

גראבסן הוסיף ותיאר את מאמנה החדש של ריאל מדריד, פאביו קאפלו, כ"אגואיסט ושחצן". "הוא בא אלי בלי לראות אותי משחק, ואמר לי שיש לו רעיונות אחרים ושאני לא כלול בהם. הוא אמר לי שהקבוצה לא זקוקה לי באופן מאוד יהיר".

עם זאת, גראבסן לא מצטער על השנה וחצי בריאל: "למדתי הרבה מאוד מהתקופה שלי במדריד, בייחוד מלשחק לצד שחקנים כמו רונאלדו, זינדין זידאן ודייויד בקהאם".

עוד נודע היום (חמישי) כי בלמה של ריאל מדריד, איבן הלגרה, דחה הצעה לעבור לשחק בפרמייר ליג במדיי בולטון, אחרי שמאמן הוונדרס, סם אלרדייס, כבר סיכם עם ריאל את התנאים לפני תום העברות.

למרות כל הסיכומים, אלרדייס לא הצליח לשכנע את השחקן המגוון להצטרף לחבריו לשעבר, איבן קמפו וניקולס אנלקה באצטדיון ריבוק. "הלגרה היה מאוד קרוב, אבל בסוף הוא התחרט", אמר הבוס של הוונדרס, "זה מאוד, מאוד מאכזב". עם זאת אלרדייס עדיין בתמונה בנוגע לדייגו טריסטן, ששוחרר מלה קורוניה.

יימשכו בדיקות הסמים של אופ"א מחוץ למשחקים

אופ"א הודיעה אתמול כי תמשיך השנה לערוך בדיקות סמים לשחקנים מקבוצות המשתתפות בליגת האלופות, גם לא לאחר משחקים.

אופ"א החלה לקיים בדיקות כאלו בשנה שעברה, במסגרת המלחמה בנוגע החומרים האסורים. כל קבוצה שמשתתפת בליגת האלופות חייבת לדווח כל שבוע היכן נמצאים שחקניה ולספק לאופ"א יכולת לבצע בדיקה כזאת בהתראה קצרה בכל זמן, עד הדחתה מהמפעל.

בשנה שעברה נערכו בדיקות כאלו ל-400 שחקנים, מלבד בדיקות שתן אקראיות שלאחר משחקים. באף בדיקה לא התגלה שחקן שמשתמש בחומר אסור.

פתיחת הסירייה B בסוף השבוע בסכנה

הליגה האיטלקית הראשונה תתחיל בשבת, אבל פתיחת הליגה השנייה -שאמורה לצאת לדרך גם כן בסוף השבוע הקרוב, עלולה להידחות בגלל שרוב הקבוצות לא הצליחו להגיע להסכם בנוגע לשידורי הטלוויזיה.

רק יובנטוס וגנואה הצליחו להגיע להסכמים על שידור משחקי הבית שלהם. שאר 20 הקבוצות בליגה טרם הגיעו להסכם וטוענות כי ההצעות של הרשתות - הרשת הממלכתית ראי, מדיהסאט של סילביו ברלוסקוני וסקיי איטליה - "מעליבות".

מערכת וואלה! ספורט מוסיפה: טורינו, שהציחה להבטיח בתום העונה שעברה את עלייתה מהליגה האיטלקית השנייה לראשונה, שכרה את שירותיו של אלברטו זקרוני, שהוליך את מילאן לסקודטו ב-1999. הוא יחליף את ג'יובאני די ביאסי, שהעלה את הקבוצה מהסירייה B, אבל יכולת חלשה של הקבוצה בקדם העונה שיכנעה את ההנהלה לבצע שינוי. לפי הדיווחים, ההתקשורת בין המאמן וטורינו, הקבוצה היחידה של העיר שתשחק העונה בסירייה A, היא לשנתיים.

עוד מכה לולנסיה

ולנסיה ספגה מכה נוספת. אחרי פציעתו לא מזמן של קשרה הדפנסיבי, רובן בארחה, נפצע גם תאומו לקישור של הצ'ה, דויד אלבלדה. אלבלדה שבר את הלסת במהלך משחקה של נבחרת נגד צפון אירלנד וייעדר תקופה לא ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully