וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ המכסיקני רצה עוד כסף, יאמר סירב, הרצליה נתקעה

רומן רוזנבלט

7.9.2006 / 17:14

פרייטו דרש מו"מ מחודש עם נתניה, שאמורה הייתה להשאילו להרצליה. יאמר סירב, והעסקה נפלה. החלוץ הקונגולזי מביאה ימשיך להיבחן

מכבי הרצליה ממשיכה להתכונן לקראת משחק הבית הראשון שלה בליגת העל, מול מכבי פתח תקוה בשבת הקרובה. לגבי שני הנבחנים הקונגולזים, הבלם פטי יבלנקה (יה-יה) עשוי לחתום בימים הקרובים בקבוצה, והחלוץ איקימבה מביאה ממשיך להיבחן, כאשר המאמן ראובן עטר טרם החליט לגביו.

הקשר אליאסו איסיאקו כבר חזר להתאמן עם הקבוצה ואילו והבלם ליאוניד קרופניק, חזר להתאמן לבדו בינתיים ועשוי להיות כשיר תוך שבוע-שבועיים. בכל מקרה עטר עשוי לשמור על שניהם בשבת הקרובה, כדי שיהיו כשירים למחזורים הבאים.

מי שיחזור מחר לארץ ויצטרף לסגל של של מכבי הרצליה הוא הבלם של הנבחרת הצעירה, שי מימון, שעלה יחד עם יוסי שקל, השוער השני של הרצליה, למשחקי ההצלבה במוקדמות אליפות אירופה.

החלוץ המכסיקני רודריגו פרייטו, שהיה אמור להירכש על ידי נשיא מכבי נתניה דניאל יאמר ולעבור בהשאלה למכבי הרצליה, הוחזר למכסיקו בטרם נבחן, וזאת מאחר והדרישות הכספיות של השחקן, שסוכמו טרם הגעתו ארצה, השתנו כאשר נחת בישראל. יאמר החליט לא להיכנס עמו למו"מ, מה שהשאיר את הרצליה עם שני זרים בלבד שנבחנים בשורותיה.

עדכון ראשון: 6.9, שעה 23:49
עדכון אחרון: 6.9, שעה 17:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully