וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קולפפר, בלי רות'לסברגר

6.9.2006 / 21:01

עונת הפוטבול יוצאת לדרך בלילה שבין חמישי לשישי, כשהאלופה, פיטסבורג סטילרס, פוגשת את מיאמי דולפינס (3:30, ESPN)

זהו. כל הקשקושים שמסביב נגמרו, והדבר האמיתי מתחיל. לא עוד משחקי טרום עונה משניים, אם בכלל, בחשיבותם. הרכבים ראשונים מלאים, אצטדיונים הומים, קיסמים לעיניים בלילה והרבה הרבה מתח סביב כדור אליפטי אחד.

אמרנו מלאים? ובכן, לא בדיוק, כי כבר משחק הפתיחה, בו מארחת האלופה, פיטסבורג סטילרס, את מיאמי דולפינס (בין חמישי לשישי, 3:30) הניב מיני סערה לפני מספר ימים. הקוורטרבק בן רות'לסברגר, השם הכי שערורייתי בקיץ החולף בשל תאונת אופנוע שעבר, הוחש לבית חולים לניתוח תוספתן. הפלדות ייאלצו להסתדר בלעדיו, ויפתחו עם צ'רלי באץ'.

פיטסבורג שינתה את פניה בחורף. ג'רום בטיס, הרץ האחורי המאסיבי, פרש, ופינה את הבמה לווילי פארקר ולדוס סטיילי. התופס אנטואן רנדל אל עזב, אבל ההגנה נשארה חזקה כשהייתה, בראשות הסייפטי העצום טרוי פולמאלו.

ואם מדברים על מתיחת פנים, אי אפשר שלא להזכיר את הדולפינס. בעונה שעברה עשה המאמן ניק סייבן קסמים עם קבוצה מוגבלת בלי קוורטרבק נורמלי, והגיע עימה למאזן 8:8. לפני פתיחת העונה הנוכחית דאג סייבן לרפד את עצמו בדאנטה קולפפר, שהוא ומינסוטה אכלו מספיק ברגים אחד מהשניה. סייבן, חובב פרוייקטי שיקום, נפטר בעל כורחו מריקי וויליאמס שהושעה לשנה על צריכת סמים ועבר ל-CFL, וניסה לקחת גם את מרקוס ויק, הקוורטרבק הבעייתי של וירג'יניה טק, אבל לפני מספר ימים שחרר אותו. הקבוצה תתבסס על הכימיה בין קולפפר לכריס צ'יימברס, שנתן מספרים אדירים בעונה שעברה וצפוי להיות מפלצתי השנה, רץ השנה השניה, רוני בראון, והטייט אנד רנדי מקמייקל.

זה המשחק הראשון, תשתדלו לא להירדם לפני כן. ועכשיו - ללוח השידורים המלא.

אז מה צפוי לנו השבוע?

המשחק הזה יפתח שבוע גדוש של שידורים, שיימשך ביום ראשון. אלה המשחקים שעל המסך שלכם (לפי תחנות).

METV - ערוץ המזרח התיכון:

ראשון, 20:00: קנזס סיטי - סינסינטי

ראשון, 23:15: גרין ביי פאקרס - שיקגו ברס


פוקס ספורט:

ראשון, 20:00: קרוליינה - אטלנטה


ESPN:

שני, 3:30: ניו יורק ג'איינטס - אינדיאנפוליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully