וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל עשתה את שלה מול אנדורה

6.9.2006 / 21:39

ניצחה בלי בעיות 1:4 נבחרת חובבנית, אומללה וברוטלית. הבשורות הטובות: הצעירים הרשימו עם שערי בכורה. הרעות: ההגנה שוב פישלה

הפעם זה הלך קל יותר. נבחרת ישראל, שמול האסטונים כל כך התקשתה להבקיע, הצליחה הפעם להשיג ניצחון בהפרש גדול יותר, 1:4 על אנדורה. משום מה, גם הפעם לא התרשמנו במיוחד. אנדורה האומללה היא בהחלט לא מדד לרמה האמיתית של הנבחרת, וקשטן יודע שמול קרואטיה, אנגליה ורוסיה היכולת הזו לא תספיק.

בניון ובן שושן כבשו צמד כבר אחרי 11 דקות, ששיחרר הרבה לחץ אצל הישראלים. גרשון הוסיף את השלישי לפני ההפסקה, וטוטו תמוז המחליף כבש את הרביעי בהופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת. שער מיותר של פרננדז האנדורי, שצימק ל-1:4, קלקל את התצוגה החיובית.

ישראל אומנם עמדה במשימה והשיגה שש נקודות בשני משחקיה הראשונים, אבל היא עומדת בפני משימה קשה מאוד בדמות משחק חוץ ברוסיה, וזה לא יהיה כל כך קל. יוסי בניון הבטיח שמול קבוצה שתבוא לשחק יהיה לנו הרבה יותר קל להתמודד מאשר מול בונקר אלים כמו שהציגו האנדורים. נקווה שהוא צודק.

מחצית ראשונה

דקה 4 - בעיטה חופשית של עידן טל הלכה למסגרת, השוער האנדורי הדף בקושי.

דקה 8 - גול! חילופי מסירות מהירות השאירו את עידן טל באגף השמאלי. טל הגביה, ובניון נכנס יפה לכדור ובנגיחה קשתית הכניע את השוער. 0:1 לישראל.

דקה 11 - גול! בן שושן קיבל כדור ברחבה מאפק, ובבעיטה שטוחה כבש את השני. 0:2, שער בכורה לבן שושן.

דקה 38 - ישראל המשיכה לשלוט במשחק, אבל הפסיקה לסכן את השער האנדורי. בן שושן פרץ באגף השמאלי והגביה לרחבה כדור מסוכם שכמעט הפתיע את השוער, שהדף לקרן. גם את הקרן נגח בן שושן, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 43 - שער! נגיחת יד ברחבה אחרי נגיחה של קולאוטי הביאה לבעיטת עונשין מ-11 מטר. גרשון לא התבלבל, והעלה ל-0:3.

מחצית שנייה

דקה 50 - טל בן חיים כמעט כבש את שערו הראשון בנבחרת, אבל הבעיטה שלו עלתה מעל לשער.

דקה 62 - טוטו תמוז החליף את יניב קטן, ונכנס להופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים.

דקה 69 - שער! שבע דקות הספיקו לתמוז לכבוש, אחרי שקיבל מסירה יפה מעמית בן שושן, ובעט חזק ושטוח מ-16 מטר. 0:4 לישראל.

דקה 77 - אנדורה בעשרה שחקנים. פרננדז הורחק אחרי מרפק לקולאוטי.

דקה 84 - שער! פרננדז מצא את עצמו לבד ברחבה הישראלית, ומהאוויר בעט לפינה של אוואט המופתע, וצימק ל-1:4.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט; עומרי אפק, שמעון גרשון, טל בן חיים, יואב זיו; וואליד באדיר (גל אלברמן, 76), עידן טל, יניב קטן (טוטו תמוז, 62), יוסי בניון (עומר גולן, 70); עמית בן שושן, רוברטו קולאוטי.

אנדורה: קולדו, ברנאוס, צ'מה גרסייה, טוני לימה, אז'אלה, סילבה, סונחי, ויירה (מורנו, 68), מנולו חימנז, פויול, רואיז (פרננדז, 55).

בניון: "המאמן שלהם קילל אותי"

יוסי בניון נשמע מרוצה בסיום המשחק, ואמר לערוץ 1: "אנחנו חוזרים הביתה עם שש נקודות נגד יריבות שהיה לנו רק מה להפסיד מולן, וזה הכי חשוב. באנו מוכנים, הנענו את הכדור מהאגפים, גמרנו את המשחק מוקדם, וזה מה שהיה צריך.

"אנחנו מכירים את התקשורת בארץ, תמיד תהיה עלינו ביקורת, בסדר, אנחנו עושים את שלנו. נגד רוסיה נשחק יותר טוב, בטוח שיהיה כדורגל יותר טוב".

"שיפרתי את משחק הראש שלי", אמר בניון ל"חדשות הספורט" על השער שכבש, "היה לא קל, זו נבחרת שמשחקת על הרגליים. המאמן שלהם אמר קילל אותי ואמר לי שרק מלחמות אנחנו יודעים לעשות בישראל, כשעניתי לו קיבלתי צהוב".

טוטו תמוז ניסה להישאר צנוע אחרי שער הבכורה שלו: "לכבוש גול זה נחמד, אבל כל השחקנים שותפים לניצחון".

המאמן דרור קשטן סיכם: "לא צריך לזלזל באנדורה. אני לא יודע אם ראיתם את האנגלים נגדם, אבל אני ראיתי את ג'רארד וטרי גולשים לכדור גם ב-0:2. זה נכון שאנחנו צריכים להשתפר, אני בטוח שנכנס לכושר משחק כככל שהמשחקים יימשכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully