וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל עף, רודיק בחצי הגמר

7.9.2006 / 7:20

יוז'ני הדהים את הספרדי והעפיל גם הוא לחצי, שם יפגוש את רודיק, שהכניע את יואיט. הנין-יאנקוביץ', שראפובה-מורסמו בחצי הנשים

הגשם הפך לאחד הגורמים המשפיעים השנה באליפות ארה"ב, וגם אתמול (שלישי) הוא גרם להפסקת המשחקים. הדחייה של המשחקים והפסקתם מקשות על ההכנה של השחקנים, שמאבדים את שטף המשחק ולעתים גם את המומנטום. אנדי מארי למד את זה על בשרו. היום (רביעי) הוא הגיע להמשך משחק שמינית הגמר מול ניקולאי דוידנקו, שהופסק אתמול, ועוד לפני שהוא הצליח להיכנס למשחק, הוא כבר מצא את עצמו בחוץ. 36 דקות הספיקו לדוידנקו כדי להשלים ניצחון 0:6 במערכה הרביעית, וניצחון כולל של 1:6, 7:5, 3:6, 0:6.

דוידנקו יפגוש את הגרמני טומי האס (14), שעצר את הקאמבק הגדול של סאפין בשובר שוויון במערכה החמישית בשמינית הגמר. הרוסי, אלוף הפלשינג מדו שנת 2000, עשה יותר מדי שגיאות לא מחויבות (57 מול 34) במשחק שנמשך יותר משלוש שעות. יותר מדי בשביל לעבור לרבע.

בזמן שכולם מתאמצים ונאבקים על הכרטיס הנכסף לרבע הגמר, רוז'ה פדרר ממשיך לטייל. הפעם הוא חלף על פני הצרפתי מארק גיקל 3:6, 7:6, 3:6. יש לקוות שברבע נראה אותו מזיע. מי שינסה לקרוא תיגר על האלוף יהיה חביב הקהל, ג'יימס בלייק האמריקאי, שגבר על תומאס ברדיץ' בשלוש מערכות 4:6, 3:6, 2:6.

רפאל נדאל, שהעפיל לשני גמרים רצופים בטורנירי גראנד סלאם, בצרפת ובווימבלדון, סיים את דרכו כבר ברבע הגמר, לאחר הפסד מפתיע לאקס פקטור של הטורניר, הרוסי מיכאיל יוז'ני. יוז'ני לקח את המערכה הראשונה 3:6, הספרדי המדורג 2 הגיב ב-5:7, אבל ההמשך היה כולו של הסינדרלה, שניצח בשובר שוויון 6:7 (5-7) וסגר עניין עם 1:6 קליל במערכה הרביעית. עכשיו הוא בחצי הגמר, ויתמודד מול רודיק על הזכות להעפיל לגמר.

לפני שנתיים זה היה קרב בין שניים מהמדורגים בחמישייה הראשונה, אבל השנה אנדי רודיק מדורג 9 בטורניר ולייטון יואיט 15. זה לא הפריע לרודיק למחוץ את האוסטרלי 0:3 במערכות - 3:6, 5:7, 4:6, ולעשות את דרכו לחצי הגמר.

מורסמו מחכה לשראפובה

אחרי משוכה גבוהה בשם סרינה וויליאמס, אמילי מורסמו, המדורגת 1, זכתה ברבע למשחק שיחרור, כשניצחה את האחות של סאפין, דינארה סאפינה, 2:6, 3:6. היא תתמודד בחצי הגמר עם יריבה מוכרת, הרוסיה מריה שראפובה, שעמלה קשות במשחק עם הצרפתיה טטיאנה גולובין, לפני שניצחה 6:7 (4-7), 6:7 (0-7).

המשחק המרכזי אצל הנשים הפגיש את לינדזי דאבנפורט האמריקאית, שרק חוזרת מפציעה שהשביתה אותה לזמן ארוך, והבלגית ז'סטין הנין הרדן, שהדיחה את שחר פאר בסיבוב הקודם. וכך הגיע קאמבק נוסף לסיומו, כשהנין-הרדן ניצחה 4:6, 4:6, ותשחק בחצי נגד ילנה יאנקוביץ', שהדיחה את דמנטייבה ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully