וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי רכבי עשוי להשקיע בהכח

יואב ויכסלפיש

6.9.2006 / 16:08

אם איש העסקים יצטרף, צפוי שלום תקוה להתמנות למנהל מקצועי במחלקת הנוער של המועדון. מלמיליאן התרשם מהקשר תום מנשרוב

איש העסקים, צבי רכבי, מנכ"ל חברת ההייטק מדיס, שנסחרת במאות מיליוני דולרים, קיים בימים האחרונים שיחות עם ראשי הכח עמידר במטרה להשקיע בקבוצה. רכבי בן ה-71 מחזיק אופציה לארבעה חודשים להיכנס כשותף בהפועל ב"ש מהלאומית, אולם טרם מימש אותה.

רכבי הוא אוהד נתניה מושבע ותמך אשתקד בקבוצה לפני עידן יאמר. רכבי הצהיר ש"יגיע לכל מקום בו ראובן עטר ידרוך", אבל אינו מעורב במכבי הרצליה. בינתיים הוא הודיע שבכוונתו לממן הסעות לאוהדי הפועל ב"ש למשחק החוץ ברעננה ביום שישי. דובר הקבוצה, בילי רוזן: "נערכו מספר פגישות עם מר רכבי. הכח תגיב באופן רשמי רק כאשר השיחות יבשילו לחתימה על חוזה".

במקרה שרכבי ישקיע בהכח, צפוי שלום תקוה להתמנות למנהל מקצועי במחלקת הנוער של המועדון. תקוה, כוכב מכבי נתניה בשנות ה- 80, ששיחק גם בבלגיה ובצרפת, וסיים את הקריירה בעונת הדאבל של הפועל ת"א לפני שש שנים. הוא מונה בעונת 2000/01 לעוזרו של דרור קשטן, אבל הסתכתסך עימו על רקע מעמדו של אחיו אבי.

שמו של תקוה הוזכר מאז כמועמד לאימון מכבי נתניה והפועל ת"א, והיה עוזרו של שייע פייגנבוים אצל האדומים לפני שנתיים. יחסיו הקרובים עם אורי מלמיליאן עשויים לסייע לו בהכח. את תגובתם של רכבי ותקוה לא ניתן היה להשיג.

מלמיליאן התרשם לטובה מהקשר האחורי הצעיר תום מנשרוב (19), אבל הוא יצטרף רק אם מכבי ת"א תסכים להשאלה של יותר מעונה. הגנאי ג'ף איה והברזילאי טוסקאנו ימשיכו להיבחן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully