וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה הפסיכולוגית של ליטקס

רומן רוזנבלט

6.9.2006 / 15:38

"המשחק מול היהודים" ו-"המלחמה בצפון ישראל והמתח בשטחים הכבושים", כך מתכוננים באתר של ליטקס לובץ למפגש מול מכבי חיפה

בעוד קצת פחות משבוע ימים, "תארח" מכבי חיפה את ליטקס לובץ' הבולגרית למשחק הראשון בסיבוב הראשון של גביע אופ"א. כל זאת, כדי לנסות ולהגיע לשלב הבתים של המפעל. אם מצד ליברפול ניתן היה לזהות לחץ וחשש מסוים ממכבי חיפה, אצל ליטקס ניתן לגלות במהלך השבועיים האחרונים מאז ההגרלה יחס די עוין והתבטאויות שנויות במחלוקת.

המגמה הזו החלה עוד ביום ההגרלה במונאקו, כשאיתמר צ'יזיק עוד לא הספיק לומר "ליטקס לובץ'" וכבר קיבל טלפון מנציגת המועדון הבולגרי, שהצהירה כי הקבוצה אינה מתכוונת להגיע לישראל ובכוונתה לשלוח מכתב בעניין למשרדי אופ"א. את ההחלטה או נכון יותר האין החלטה של אופ"א כולנו מכירים.

זה לא נגמר. ב-30 לאוגוסט, יממה לפני החלטתה הרשמית של מכבי חיפה, הודיעה ליטקס כי המשחק הראשון מול אלופת ישראל יערך בניימיכן. או שהבולגרים טובים בניחושים, או שהם ידעו משהו שבחיפה לא ידעו. בכל מקרה, האתר הרשמי של ליטקס, שבו נכתבה ההודעה, פירט את הסיבות לאירוח במגרש הניטרלי: "המלחמה בצפון ישראל והמתח העולה בשטחים הכבושים". על הפסקת האש הם לא שמעו.

היום (רביעי), בין הדיווחים על משחקי האימון של הקבוצה והמועמדים לחיזוק התקפת ליטקס במקומו של נובאקביץ' שעבר לקלן, סיפר האתר הרשמי של הקבוצה על חלוץ סלובני שצפוי לחתום כדי "להוביל את התקפת הקבוצה בגביע אופ"א. המשחק הראשון מול היהודים יתקיים ב-14 בספטמבר".

אולי אלה טעויות מקריות, אך הרצף והעקביות של התבטאויות הנ"ל מעלות שאלה לגבי מה שמחכה לשחקני ואוהדי הקבוצה במפגש מול קבוצה שלפחות באופן רשמי, לא ממש מכירה במדינה אותה מכבי חיפה מייצגת.

מכבי חיפה סיכמה סופית על קיום משחקה הביתי מול ליטקס לובץ באיצטדיון בניימיכן. המשחק יתקיים ב-14 לספטמבר ב-21:30 שעון ישראל וישודר בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully