וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסילה במגננה, דונגה באופוריה, פריירה מאיים

6.9.2006 / 14:29

באסילה מגן על ריקלמה, דונגה משבח את מרסלו, פריירה מאיים לעזוב את דרום-אפריקה. טרבזונפור הטורקית נענשה ע"י אופ"א בשני רדיוסים

בעקבות התבוסה 3:0 לברזיל, הוטחה ביקורת קשה בקשר הארגנטינאי חואן רומן ריקלמה. מאמן ארגנטינה, אלפיו באסילה, דחה את הביקורת בתקשורת המקומית על משחקו הנרפה של הקשר ואמר: "אני מחבב את ריקלמה וזו בעיה שלכם שאתם לא מחבבים אותו. התוצאה לא מעניינת אותי, הפסדנו לקבוצה שפשוט ניצלה את הזדמנויותיה ואנו לא".

חוליו גרונדונה, נשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינאית, הביע תמיכתו במאמן: "הנבחרת שיחקה טוב בראשותם של מסי, אקוורו וטבז. יש לי בטחון מלא בנבחרת ובבאסילה. הם יביאו לנו הרבה שמחה, רק צריך לתת להם להתגבש".

את הארגנטינאים מעניינת לא רק הנבחרת אלא גם מי ששיחקו בה בעבר. לפי פירסומים בארגנטינה, דיייגו ארמנדו מראדונה וארוסתו הצעירה ורוניקה אויידה, מצפים לילד באפריל 2007.

מספר 10 לא אישר רשמית את הידיעה, אולם לפי הפרסום בתקשורת הארגנטינאית, במהלך מסיבה אינטימית, ביקש הכוכב לכבות את המוסיקה, נטל את המיקרופון והודיע בדמעות כי "ורוניקה בחודש השני ואנו מחכים לילד". עכשיו, נותר לראות אם באמת יש יורש בדרך או שליונל מסי יכול לישון בשקט.

דונגה מרוצה ממרסלו

שחקנה בן ה-18 של נבחרת ברזיל, מרסלו, הרשים את מאמנו דונגה במשחק הבכורה שלו בנבחרת. מרסלו, כבש שער ראשון במדי הנבחרת נגד ווילס ובכך הצדיק את הצבתו בהרכב המשחק. "כמה אנשים הופתעו מכך שזימנו אותו לנבחרת, אבל ניתן לראות את אישיותו ויכולותיו באימונים ובמשחקים", החמיא מאמנה החדש של ברזיל.

המאמן התייחס גם למסע המשחקים המוצלח של הנבחרת בלונדון (0:3 על ארגנטינה ו-0:2 על ויילס): "הרווחנו הרבה מההופעות הללו, גם במגרש וגם מחוצה לו. השחקנים הראו מוטיבציה והתגבשנו".

פריירה מאיים לעזוב את נבחרת דרום-אפריקה

קרלוס אלברטו פריירה, שזכה עם ברזיל במונדיאל 1994, טוען כי ההתאחדות הדרום-אפריקאית, בלחץ אותו היא מפעילה עליו, מפריעה לו "ללטש את היהלומים" לקראת מונדיאל 2010 אותו תארח המדינה. בדרום-אפריקה הביעו ביקורת על שכרו הגבוה של המאמן, כ- 250 אלף דולר בחודש, אך המאמן הוותיק לא נבהל והודיע כי "אם זו הבעיה, אני מוכן לעזוב מיד".

לפריירה ביקורת על כך שההתאחדות לא משקיעה חלק מהכספים אותם קיבלה מפיפ"א בתשתית ראויה ובפיתוח שחקנים כשרוניים. "אי אפשר להפוך שחקנים אפריקאים לברזילאים ואם רוצים לחקות את ברזיל אז צריך להתחיל מהבסיס. ברגע שלא יהיה לי טוב פה, אלך", סיכם הברזילאי. במידה ויעזוב, יהיה פריירה המאמן הארבעה-עשר בשלוש-עשרה השנים האחרונות שעוזב את הנבחרת הדרום אפריקאית.

אופ"א מענישה את טרבזונפור הטורקית

טרבזונפור הטורקית נענשה בשני משחקי בית ללא קהל במסגרת הופעותיה בגביע אופ"א. העונש הוטל כתוצאה מהתפרעות אוהדי הקבוצה ופגיעה באוהדי הקבוצה אורחת, אפוע"ל ניקוסיה, במסגרת הסיבוב השני במוקדמות המפעל.

במהלך המשחק זרקו אוהדי הקבוצה אבנים, בקבוקי זכוכית ופצצת עשן לעבר האוהדים הקפריסאים. עוד ציינה אופ"א בהחלטה כי בזמן המשחק נכחו מעט מדי אנשי אבטחה, דבר שאיפשר את ההתפרעות והברחת רימוני העשן לתוך האיצטדיון.

המועדון הטורקי צפוי לארח ב-14 בספטמבר את אוסאסונה הספרדית ויכול לערער על ההחלטה עד ה-8 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully