וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי עומר גולן מודאגים. והכל בגלל קשטן

6.9.2006 / 14:54

טוענים כי אם השחקן לא יתלבש למשחקים הקרובים של הנבחרת, הוא לא יוכל לקבל רישיון עבודה ולעבור לפרמייר ליג בינואר

במכבי פתח תקווה עדיין מחכים שקבוצה מהפרמייר ליג תפנה באופן רשמי למועדון בבקשה לרכוש את עומר גולן, ששוהה בימים אלה עם נבחרת ישראל בהולנד. גם עם ההצעה הקוסמת מאנגליה אכן תגיע, נראה שהלוזונים יצטרכו להתמודד מול בעיה אחרת, שהתעוררה לאחר משחק הנבחרת האחרון מול אסטוניה. עומר גולן לא קיבל דקות משחק מדרור קשטן, מה שמפחית את סיכויו לעבור לליגה האנגלית בחודש ינואר.

על פי החוק באנגליה, על מנת לקבל רישיון עבודה חייב המועמד לשחק לפחות ב-70 אחוז ממשחקי נבחרתו בשנתיים האחרונות. גולן עומד בתקן הזה, אלא שמקורביו טוענים כי העובדה שרוברטו קולאוטי התאזרח וכבש במדי הנבחרת, מפחיתה את סיכוייו של גולן לשחק. "בינתיים קשטן בונה על קולאוטי, קטן ובן שושן, כשגם שלומי ארבייטמן מחכה להזדמנות על הספסל. עומר מאוד רוצה לשחק באנגליה ואם הוא לא יזכה לדקות משחק יהיה חבל מאוד", אמר אחד ממקורביו.

הערב, מול אנדורה, גולן לא אמור לפתוח בהרכב, אבל בסביבתו מקווים שהשחקן ישחק לפחות דקה אחת על מנת להוסיף עוד הופעה בינלאומית אחת לרזומה שלו. לוואלה! ספורט נודע כי סכום העברתו של השחקן לליגה האנגלית נע בין 1.5 ל-2 מיליון דולר.

במכבי פתח תקווה אמרו הבוקר, כי נושא מעברו של השחקן לליגה האנגלית מתוקשר יתר על המידה וכי עדיין לא התקבלה פניה. היו"ר לשעבר, אבי לוזון, המעורה בפרטי עסקת העברתו של השחקן לאנגליה: "אני אומר באחריות מלאה, עד לרגע זה לא התקבלה פניה מצדה של קבוצה זו או אחרת לגבי עומר גולן. יש חלון העברות בינואר. במכבי מוכנים למכור אותו, אבל כל עוד לא התקבלה פניה רשמית, אין על מה לדבר". לגבי העובדה שגולן לא אמור לפתוח בהרכב מול אנדורה הוסיף לוזון: "עומר יתלבש למשחק ויכול להיות שהוא ישחק".

מלבד גולן, מהאימון שנערך אתמול בערב נעדר גם שחקן הנבחרת הצעירה, נאור פסר. החלוץ דובב גבאי, שסדק את כף רגלו ועזב את מחנה האימונים של הנבחרת הצעירה, חזר ארצה והוא אמור להיבדק על ידי רופא הקבוצה. השחקן צפוי להיעדר מהמשחק מול מכבי הרצליה. המאמן, גיא לוזון, נוטה לפתוח עם שלושה חלוצים: פטריק סופו, רוביל סרסור וגולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully