וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאטר סירב להעניק לאיטליה את גביע העולם"

6.9.2006 / 12:51

לפני שחזור גמר המונדיאל, מאלדיני תוקף את נשיא פיפ"א: "לא ראיתי דבר כזה, והכי חמור: בלאטר ממשיך לתקוף את הכדורגל האיטלקי"

אחרי כמעט חודשים, לפאולו מאלדיני נמאס לשמור בבטן את כעסו על נשיא פיפ"א, ספ בלאטר. רגע לפני שחזור גמר המונדיאל בפאריס בין צרפת לאיטליה, במסגרת מוקדמות יורו 2008, מגן מילאן לקח אחריות ותקף את האיש שסרב להיות חלק מטקס הענקת הגביע לנבחרת האיטלקית.

"הצורה בה פיפ"א התייחסה לנבחרת בזמן שהיתה בברלין, היא סקנדל. בלטאר סירב להעניק לנו את הגביע וזה שערוריה שההתאחדות שלנו לא עשתה כלום בנידון. לא ראיתי דבר כזה, והכי חמור: בלאטר ממשיך לתקוף את הכדורגל האיטלקי. עכשיו אני מבין למה לא זכינו בכמות התארים שהיינו ראויים בעבר.

"אני חושב שאני מבין למה אין לאנשים כבוד לכדורגל האיטלקי, הכל פוליטיקה. ההתאחדות שלנו צריכה להתנהג כאלופת עולם ולהגיב בהתאם כדי שישמעו אותם".

עוד באיטליה: השופט ג'יאנלוקה פאפארסטה הושעה לשמונה חודשים כחלק מפרשת השחיתות המטלטלת את הכדורגל האיטלקי. השופט כבר מרצה עונש מאסר של שלושה חודשים בעקבות הפרשה וכעת הטיל עליו איגוד השופטים האיטלקי עונש פנימי של שמונה חודשי הרחקה. פאפארסטה הוא השופט אותו נעל מנכ"ל יובנטוס, לוצ'יאנו מוג'י, במהלך משחק מול רג'ינה בעונת 2004/5, אחרי שפסל שער שיוויון של הגברת הזקנה בתוספת הזמן.

התובע דרש שנתיים השעייה בעקבות החומר אשר הצטבר בהאזנה לשיחותיו של השופט פאפארסטה ועקב דו"ח כושל, שהתעלם מאירועי המשחק בין יובנטוס לרג'ינה. פאפארסטה מתכוון להגיש ערעור על עונשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully