וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מאור בוזגלו מתעכבת

רומן רוזנבלט

5.9.2006 / 21:34

השחקן, שביקש לעזוב את חיפה, מצא בית חם בהפועל פ"ת, אלא שהאלופה דורשת להכניס סעיף בחוזה על פיו תוכל להחזירו אליה כשתחפוץ

המשא ומתן בין מכבי חיפה להפועל פ"ת לגבי השאלתו של מאור בוזגלו לשלוש שנים, עומד ותלוי על סעיף בעייתי שמאיים לפוצץ את העסקה בין שני הצדדים.

בוזגלו, שחיפש לעצמו קבוצה בקיץ לאחר שלא הסתדר במכבי חיפה, ניסה מספר קבוצות עד אשר מצא בית חם בחיקו של אייל לחמן במלאבס. למרות שהשחקן המושאל מתאמן כעת עם הקבוצה, הוא אינו יכול לשחק שם במסגרת רשמית, מכיוון שעדיין לא עבר בבקרה התקציבית.

נקודת המחלוקת בהסכם בין הקבוצות, מתבססת על כך שהירוקים, דורשים להכניס סעיף בחוזה שמתיר להם להחזיר את השחקן לשורותיהם כל אימת שיחפצו במהלך שלוש שנות ההשאלה. מיותר לציין שהמלאבסים לא מסכימים לסעיף הנ"ל.

קברניטי הפועל פ"ת שוחחו עם מאור בוזגלו והבטיחו לו שהעניין ייסגר במהרה.

רועי דניאל, דובר מכבי חיפה מסר בתגובה: "העניין נמצא בטיפול וייפתר בקרוב". את תגובת הפועל פ"ת לא ניתן היה להשיג.

קייסי אמור לחזור להרכב הפותח

מכבי חיפה תחזור להתאמן מחר (רביעי) אחרי הניצחון על הפועל פ"ת בגביע הטוטו, זאת עדיין ללא שחקני הנבחרת.

אדורם קייסי, שפתח אמש מול הפועל פ"ת ושיחק 90 דקות לראשונה העונה, צפוי לחזור להרכב הקבוצה במשחק הליגה נגד מ.ס. אשדוד. כמו כן עשוי הבלם, רפאל אולארה, שלא שיחק אתמול לשוב להרכב.

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, שוהה בימים אלה בהולנד על מנת לסיים את כל הסידורים הנחוצים לאירוח המשחק בסיבוב הראשון בגביע אופ"א ביום חמישי הבא, ה-14 בספטמבר בשעה 19:00 (שעון ישראל). היום התקבל האישור הרשמי, כי המשחק ייערך בניימיכן. הקבוצה תצא להולנד, לקראת המשחק ביום שלישי.

קבוצת הנוער של המועדון, ניצחה היום בביתה את בית"ר ירושלים, בתוצאה 4:2, כאשר הקשר, בירם כיאל, שמתאמן גם עם הקבוצה הבוגרת כבש שלושער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully