וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי דורסמן חוזר הביתה?

שגיא ניר

5.9.2006 / 21:18

ההסכם עם רמת השרון נכשל, והמאמן של חולון, שעבר הקיץ גם ברמת גן, עשוי לחזור לקבוצה בלאומית. "אני יותר קרוב לחולון מאי פעם"

הקיץ המוזר שעבר על מיקי דורסמן קיבל הערב (שלישי) תפנית נוספת. דורסמן, שסיים את העונה הקודמת כמאמן והבעלים העולז של הפועל חולון שעלתה לליגת העל, עבר לאמן את עירוני רמת גן ומצא את עצמו כמנהל ומאמן הפועל רמת השרון מהלאומית, לא ישאר בקבוצה, וזאת למרות שהחתים כבר לא פחות מתשעה שחקנים. הכיוון? חזרה לחולון.

"עיריית רמת השרון לא עמדה בהסכם שהיה לה איתי, כך שאין קבוצה ברמת השרון", אמר דורסמן, שאמור היה לנהל העונה את הקבוצה שנמצאת בבעלות משותפת של מיקי ברקוביץ' ועיריית רמת השרון. "הם נתנו לי מאה אלף דולר ומגרש חינם, אבל בגלל בעיות פנימיות בעירייה זה לא ייצא לפועל. הם כנראה סגרו איתי לפני שזה עבר אישור רשמי", הסביר דורסמן.

ולאן כעת? "אני יותר קרוב לחולון מאי פעם", אומר הבעלים והמאמן לשעבר, שלא מתרגש מקבלת הפנים הצוננת שצפויה לו מהאוהדים החולונים המאוכזבים. "הם יקבלו אותי האהבה, ומי שלא – לא יכנסלאולם. אנחנו מדינת חוק". דורסמן כבר החתים חבורה מגוונת של שחקנים לקבוצה הלאומית, ובהם ירון להט, יוסי דדון, ליאור לוי, מאיר בר דוד, תומר אטלס, ריאן לקסר, דודו אסרף וניב ברקוביץ'. מחר עשוי דורסמן לסכם על חזרתו לחולון, כשהשחקנים צפויים להגיע איתו לקבוצה, שטרם התארגנה לעונה הקרובה בלאומית, שתיפתח ב-3 באוקטובר.

את הקיץ מלא התהפוכות שעבר עליו, סיכם דורסמן בפשטות: "האכזבה העיקרית שלי היתה עיריית חולון. מאז רק רציתי לאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully