וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בחוג האוהדים של הכח?

יואב ויכסלפיש

5.9.2006 / 19:05

האוהד המסור, רון שלום, קורא לאוהדים להגיע, פוזמנטיר לא יודע מי בדיוק יבוא למשחק בשכונה. הנבחן הגרוזיני הבקיע אך שוחרר

רון שלום, אוהד הכח ותיק, כבר מתרגש לקראת משחק הבית הראשון של הקבוצה, שייערך דווקא בשכונת התקווה, במגרש המזוהה עם היריבה, בני יהודה, בשבת הקרובה. שלום מלווה את הקבוצה עשרות שנים, וזכה לראות את הימים הגדולים. מאחוריו שעות רבות של סיוע בעידוד ולוגיסטיקה.

שלום: "בתור יו"ר חוג האוהדים אני מצפה לתמיכה של יותר מה- 500 שהגיעו לאורווה. להכח יש יכולת להביא 2000 צופים. בשיחות עם ההנהלה הוסכם שנאסוף כסף לאביזרי עידוד ותוקם חנות מזכרות. נתחיל לאסוף כסף בשבת, ועל כל אלף שקל אני מקווה שההנהלה תיתן 2000".

פוזמנטיר: "כרגע אין להכח חוג אוהדים. היתה פגישה ביניהם אבל היא התפוצצה ולא הגיעו להסכמה מי ייצג אותם. ברגע שיבוא אוהד עם 150 חתימות הוא ייחשב לראש החוג וייכנס לכמה ישיבות דירקטוריון. הוא אוהד יקר אבל לא מייצג את כלל האוהדים, אם כי אני לא פוסל אותו אישית, וכמובן שאשמח לראות חוג אוהדים קבוע שיתקשר עם ההנהלה". פוזמנטיר אישר את הכוונה להקים חנות מזזכרות ב"וינטר".

הקבוצה סיימה היום (שלישי) ב-1:1 מול רמה"ש במשחק אימון, בו נבחן הקשר הקונגולזי פייר ג'ין, שלא הרשים ושוחרר. להכח הבקיע החלוץ הגרוזיני גוטסיראדזה, אבל השער לא הרשים את אורי מלמיליאן ששיחרר גם אותו. החלוץ הגנאי ג'ף איה והחלוץ הברזילאי מרסלו טוסקאנו ימשיכו להיבחן, כמו גם הקשר תום מנשרוב ממכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully