וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים לא מתכוון לשנות הרגלים

רומן רוזנבלט

5.9.2006 / 22:31

חלוץ מכבי נתניה זועם על פרסומו, המוגזם לטענתו, של סיפור היציאה שלו עם אבי סטרול למועדון: "אם אין על מה לכתוב, שלא יכתבו"

לפני אימון הקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה היום (שלישי) נערך משחקה של קבוצת הנוער מול בני יהודה (2:2). במשחק נכחו כל שחקני הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי, על פי בקשתו והוראתו של הבעלים דניאל יאמר, שהגיע בעצמו לצפות במשחק.

יאמר אמר בתום המשחק: "זה חשוב מאוד להראות לנוער שאנחנו מאחוריהם. ביקשתי מכל הצוות של הבוגרים להגיע למשחק, כי אנחנו צריכים להסתכל על העתיד שלנו". כחלק מהגיבוש הקבוצתי, יצאו מחר בערב אנשי הקבוצה הבוגרת והנוער, לארוחה משותפת.

אופיר חיים ואבי סטרול התאמנו כרגיל, ולא יועמדו לדין משמעתי אחרי הבילוי הלילי שלהם עם אייל ברקוביץ' ואחיו. השניים שוחחו עם המאמן אלי גוטמן לפני האימון. חיים התייחס היום לנושא: "עשו רעש מכלום. אני לא יודע למה ניפחו את העניין, אנשים מחפשים להתעסק בשטויות. אם אין להם מה לכתוב שלא יכתבו שום דבר. אנחנו יודעים את הגבולות שלנו".

על השיחה עם גוטמן אמר חיים: "סיפרנו לו את מה שהיה מבחינתנו. כל מה שקורה אחרי האימון, לא צריך לעניין אף אחד. אני אמשיך לצאת לאותו מקום, אפילו עד אותן שעות, ועם אותם אנשים. אייל ברקוביץ' הוא חבר שלי".

חיים הוסיף על המשחק ביום שבת מול הפועל פ"ת: "אנחנו באים לשחק כדורגל לא למלחמה. אם נפחד ונקפוץ מעל הרגליים שלהם נפסיד. אותי לימדו מגיל 10 שאם משחקים מולך אגרסיבי, אתה צריך להשיב באותה מידה, כדורגל זה משחק אגרסיבי. אחרי המשחק מול מכבי חיפה חובת ההוכחה עלינו ונבוא מוכנים למשחק".

הבלם לואיס מרין שעזב שלשום (ראשון) את ישראל מרין לקפריסין על פי בקשת מינהל האוכלוסין, שם הוא שוהה עם מנהל הקבוצה, מאיר אלל, קיבל אשרת עבודה. מרין התאמן עם קבוצת אפועל ניקוסיה על מנת לשמור על הכושר, אבל היום נודע לו כי הוא קיבל את אשרת העבודה, והוא יחזור הלילה לישראל.

לירן שטראובר חזר להתאמן אחרי יומיים בהם נעדר בגלל שפעת, אולם ערך אימון חלקי. מהאימון נעדרו אורן זיתוני הפצוע, ואמיר טגה ואיתי שכטר שנמצאים עם הנבחרת הצעירה. הנבחן הגינאי קמארה ממשיך להתאמן ועושה רושם חיובי.

הבלם, גולן חרמון, שמעמדו התערער בתקופה האחרונה אחרי הגעתם של מרין וסטרול, אינו מתכוון בשלב זה לעזוב, אלא להמשיך ולהילחם על מקומו בהרכב.

כרגע ממשיך המשבר ההולך ומעמיק בין בית"ר טוברוק למכבי נתניה. ביום חמישי יקיים יאמר ישיבה מיוחדת עם חברי ההנהלה ומאמני מחלקות הנוער, בה הוא עשוי להחליט על עתיד היחסים.

הנהלת נתניה הופתעה היום לדבריה, מהפרסום בנושא ההצעה לביטול הטבות המס לשחקנים זרים מ-25 אחוז כיום, ל-49 אחוז, כפי שמשלם שחקן ישראלי. בקבוצה נדהמו לגלות על היוזמה לחקיקה בנושא ומצהירים היום, כי הדבר הזה בהחלט אינו מקובל על קברניטי המועדון שכן לדבריהם, בעלים של קבוצת כדורגל בונים תקציב לעונה הקרובה כשהם מתבססים על החוק הקיים כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully