וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין קשר בין הפרסומים למציאות"

5.9.2006 / 17:51

מאמן מכבי ת"א אלי כהן מגיב לשמועות לגבי עזיבתם של שחקנים מהקבוצה: "הכל ספקולציות של עיתונאים". מישאלוב מכחיש עזיבה

במכבי ת"א מנסים לשדר עסקים כרגיל. הפתיחה הרעה של העונה והיכולת הלא מרשימה בגביע הטוטו ובמשחק הפתיחה מול בית"ר ירושלים הלחיצה את ראשי הקבוצה, והתקשורת החלה להעלות ספקולציות לגבי עזיבתם של חלק מהכוכבים, כמו ג'ובאני רוסו, לירן כהן, תמיר כהן ומושיקו מישאלוב.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, מיהר היום (שלישי) להכחיש את הפרסומים השונים, ואמר הבוקר לאתר הרשמי של המועדון:

"כרגע אנחנו מחפשים שחקן זר אשר מתאים לחיזוק הקבוצה, כפי שהצלחנו עם הקודמים, על מנת לחזק עוד את הקבוצה. לא ייתכן כי כל שיחה שאני מקיים עם שחקן זה או אחר בנושא מקצועי תתפרש כשיחה לצורך עזיבה.

"אנחנו ערים לפירסומים ולספקולציות של עיתונאים, שרושמים כל יום שמות של שחקנים שמועמדים לעזיבה ובמקביל שמות שחקני חיזוק בתפקידים ספציפיים.

"אין כל קשר בין הפרסומים למציאות, אפילו העמדה שבה תתחזק הקבוצה טרם נקבעה. אנחנו עושים הכל על מנת שרמת המשחק של הקבוצה תעלה".

כהן אף התייחס לסטנדרטים אשר מציב מועדון בסדר גודל של מכבי ת"א : "למועדון יש קהל אוהדים תומך וגדול ורמת הדרישה מהשחקנים כי הגבוהה ביותר, הדברים הללו יוצרים מידת לחץ אצל השחקנים וחלקם טרם השתחרר ממנה לגמרי. בזמנים כאלו חשובה לנו התמיכה של הקהל שלנו, הוא כבר הוכיח את כוחו בעבר והיום הקבוצה צריכה את הסובלנות והתמיכה שלו לגבי השחקנים החדשים בקבוצה".

גם מושיקו מישאלוב הכחיש את הפרסומים בעיתונות, ואמר: "הפרסום מהבוקר מעיתון 'ידיעות אחרונות' אינו נכון. הדברים פורסמו ללא ידיעתי או ידיעת הסוכן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully