וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'י אוונס ממשיך בדנבר, יאסיקביצ'יוס בפייסרס

5.9.2006 / 16:25

הפורוורד שמתמחה בשאיבת ריבאונדים צפוי לחתום בנאגטס לחמש עונות. הגארד הליטאי ישאר באינדיאנה, חרף השמועות על טרייד

דנבר נאגטס עומדת להחתים לחמש עונות את הפאוור פורוורד רג'י אוונס, כך מדווחים כלי תקשורת בארה"ב. העסקה צפויה להיחתם עוד השבוע והשחקן צפוי להשתכר כ-5 מיליון דולר לעונה. אוונס תרם בעונה שעברה 5.6 נקודות ו- 7.5 כדורים חוזרים ב-21 דקות משחק, והוא ממובילי ה-NBA בריבאונד פר 48 דקות. כזכור, הוא הגיע למועדון מסיאטל ממש לפני הטרייד דדליין.

הסגל הנוכחי של מאמן הנאגטס, ג'ורג' קארל, עמוס לעייפה בעמדות הפנים. כרגע יש בקבוצה שמונה פאוור פורוורדים וסנטרים, לא כולל כרמלו אנתוני ולינאס קלייזה (רוקי בעונה שעברה), אשר צפויים לשחק בעמדת הסמול פורוורד.

ייתכן כי דנבר תבצע העברה של כמה משחקני הפנים הנמצאים ברשותה, כאשר ההעדפה היא למצוא בית לקניון מרטין, ממנו מנסים הנאגטס להיפטר, כדי לאוורר את עמדה מספר 4 ולחזק את הקו האחורי הדליל הנמצא ברשותה כעת. נקודת התורפה שלה היא העמדה מספר 2 ומחסור חמור בקלעי חוץ

מוויטוריה ליוסטון

הגארד-פורוורד קייסי ג'ייקובסן, אשר שיחק בעונה שעברה בטאו ויטוריה הספרדית, שב לשורות ה-NBA, אחרי היעדרות בת שנה. ג'ייקובסן הודיע אמש (שני) על חתימת חוזה לא מובטח לעונה אחת ביוסטון רוקטס. בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית ביוסטון, ציין השחקן כי רק היום (שלישי) הוא יגיע פיזית כדי להסדיר את העניין. "ג'ף ואן גנדי הוא בעל מוניטין וזה יהיה נהדר לשחק עבורו" אמר הגארד. עד כה, הרוקטס לא אישרו את דבריו של ג'ייקובסן.

השחקן, שנבחר על ידי פיניקס בדראפט לפני ארבע שנים, שיחק שנתיים בשורותיה ועבר לניו אורלינס בעונת 2004/05. בשלוש עונותיו הקודמות ב-NBA קלע ג'ייקובסן ב-36.7 אחוז מעבר לקשת ותרם בממוצע 6 נקודות ב-21 דקות משחק. בעונה שעברה שיחק ג'ייקובסן בשורות טאו, שם קלע 9 נקודות בממוצע. נגד מכבי ת"א, בחצי גמר הפיינל פור, רשם משחק גרוע עם 0 נקודות ב-18 דקות.

ג'ייקובסן, 1.98 מ', אמור לחזק את הקו האחורי של הרוקטס ולהוסיף לה קליעה מבחוץ, שבשאיפה תעזור לנצל את השמירות הכפולות להן זוכים טרייסי מקגריידי ויאו מינג. הטילים הוסיפו הקיץ את שיין באטייה ואת ואסיליוס ספאנוליס, כוכב הניצחון של יוון על ארצות הברית.

יאסיקביצ'יוס נשאר באינדיאנה

אחרי קיץ מלא שמועות וספקולציות, אינדיאנה פייסרס הודיעה היום (שלישי) כי שרונאס יאסיקביצ'יוס ישאר בקבוצה.

"השמועות הן בול שיט. הוא חוזר לקבוצה וישחק בה העונה", אמר דוני וולש, ממנהלי הפייסרס. לארי בירד הוסיף: "זו תהיה שנה שונה עבורו. יש לו את היכולת והוא ישחק יותר".

יאסיקביצ'יוס, 30, 1.93 מטר, נטל חלק ב-75 משחקים במדי הפייסרס בעונה שעברה, בהם בעמיד ממוצעים של 7.3 נקודות ו-3 אסיסטים ב-20.8 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully