וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר עשוי להודיע בקרוב על פרישה

5.9.2006 / 15:15

ראש קבוצת רנו, האיטלקי פלביו ברייטורה, אומר: "שומאכר נראה פחות חד, השנים עושות את שלהן". ההודעה צפויה אחרי הגרנד פרי באיטליה

מיכאל שומאכר צפוי להודיע על פרישה ממרוצי הפורמולה 1 אחרי הגראנד פרי האיטלקי, ביום ראשון הבא. כך אמר אמש (שני) ראש קבוצת רנו, פלביו ברייטורה.

ברייטורה האיטלקי, שהיה ראש קבוצת בנטון בתחילת שנות ה- 90 וגילה את כשרונו של שומאכר, הוסיף כי שומאכר מראה סימני עייפות: "בגיל שלושים ושבע אתה כבר לא מה שהיית לפני ארבע או חמש שנים".

שומאכר זכה בפורמולה 1 הראשון שלו תחת ברייטורה ובעזרת הדרכתו זכה בתואר אלוף העולם בשנים 94' ו 95'. ב-1996 עבר שומאכר לקבוצת פרארי ועמה זכה בעוד חמש אליפויות פורמולה 1. החוזה בינו לבין קבוצת הפאר האיטלקית תם השנה.

השנה מדורג הגרמני שני, 12 נקודות בלבד מתחת לבן טיפוחיו הנוכחי של ברייטורה, כוכב רנו, פרננדו אלונסו. לשומאכר נותרו ארבעה מירוצים בלבד כדי להדביק את אלונסו במירוץ על תואר אלוף העולם.

"היה טוב לנו אם היה פורש מיידית", אמר ברייטורה, "אבל אני חושב שהוא ישלים את שלושת המירוצים הנותרים. יהיה לנו ברנו קשה לזכות באליפות העולם".

לדעת האיטלקי, שומאכר מבין שהוא מתחרה בצעירים מוכשרים ורעבים. הברזילאי בן ה-25, פיליפה מאסה, מקבוצתו של שומאכר, מהווה דוגמא לאותם צעירים עליהם דיבר ברייטורה. מאסה הראה את יכולותיו לפני כשבועיים עם זכייתו בגרנד פרי הראשון שלו, בטורקיה.

גם ברייטורה פורש ?

חוץ מהציפייה להודעתו הדרמטית של שומאכר, ישנן גם שמועות על פרישתו של ברייטורה עצמו, ממירוצי הפורמולה 1. בתגובה רמז הצ'יף של רנו כי "בפורמולה 1 אתה צריך להיות עם מוטיבציית שיא ויש לי מעט מאוד להוכיח לעצמי כיום". ברייטורה ציין כי יצטרך לקחת החלטה ויעשה זאת בתום סבב פגישות שהוא מתכנן בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully