וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי את זה 40 שנה, יכולתי להמשיך"

אסף שקד

5.9.2006 / 13:54

אברהם לוי, שהודח מתפקידו כמנהל בית"ר אחרי עשרות שנים והועבר לתפקיד ייצוגי, הוסיף במרירות: "יש שאומרים שזו עלייה בסמכות"

בית"ר ירושלים מכחישה בתוקף את הידיעות לפיהן אברהם לוי, מנהל הקבוצה מזה קרוב ל-40 שנה, פוטר היום (רביעי) מתפקידו. לדברי מקורבים לקבוצה, השמועות על פיטורי לוי יצאו מאנשיו של המנהל המיתולוגי, בזמן שהוא עשה את דרכו לפגישה חשובה עם יו"ר המועדון, ולדימיר שקלאר. לדברי אותם מקורות, אותן הדלפות נועדו להפעיל לחץ על שקלאר, קצת לפני שזה קיבל את לוי לפגישה. בכל מקרה, לוי לא פוטר באותו זמן, אלא הוזז לתפקיד אחר במועדון. אם זאת, מדובר בהדחתו של לוי מהתפקיד בו שימש עשרות שנים, והעברתו לתפקיד פחות חשוב.

יו"ר הקבוצה, ולדימיר שקלאר, נפגש כאמור עם לוי, קצת אחרי דליפת השמועות, ובין השנים סוכם כי המנהל הוותיק יעבור לתפקיד הנציג האחראי מטעם בית"ר בכל הנוגע להתנהלות מול ההתאחדות לכדורגל. בנוסף, במהלך הפגישה הציע יו"ר הקבוצה ללוי שישמש כיועצו האישי. בכך לוי סיים את תפקידו כמנהל הקבוצה.

לוי נענה להצעה. שקלאר אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "לאברהם יש 40 שנות נסיון ועשייה בבית"ר ולכן אני משוכנע שאדם כמותו יכול לתרום רבות למועדון ולי באופן אישי. מעולם לא הייתה כוונה לפטרו".

לוי בתגובה לאתר הרשמי: "ולדימיר ביקש ממני לשמש בתפקיד היועץ ולאחר התלבטיות רבות החלטתי להסכים להצעה, זהו דבר חדש עבורי וזו דרך חדשה עבורי. אני מאמין שאוכל לתרום גם ליו"ר וגם לבית"ר".

לחדשות הספורט בערוץ 5 אמר לוי בפנים נפולות: "אולי זה טוב לי. אם הייתי 40 שנה בתפקיד, יכולתי להמשיך אבל אולי זה עדיף לבריאות שלי. עכשיו יהיה לי משרד צמוד להנהלה ואני אשב שם. יש כאלה שאומרים שזה עלייה בסמכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully