וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "אני שידכתי את טבז ומסצ'ראנו לווסטהאם"

5.9.2006 / 11:45

הסוכן הישראלי מסביר מדוע יצר את העיסקה. מסצ'ראנו, שהוצג יחד עם טבז: "ורון אמר לי שפרגוסון לא מאמין בארגנטינים"

פיני זהבי, הסוכן הישראלי הכל יכול, חושף כי הוא זה ששכנע את חבייר מסצ'ראנו וקרלוס טבז לחתום בווסטהאם. זהבי, בניגוד לפרסומים, טוען כי לשני הכוכבים הארגנטינים יש בכלל חוזה לחמש שנים בפטישים ולא לעונה אחת, כפי שנטען בתקשורת. לגרסתו, הוא אמר לשניים כי זאת העסקה הטובה ביותר עבורם, בטח עבור ווסטהאם, שלא שילמה עליהם פאונד אחד.

"אני הוא זה שאמר להם ללכת לווסטהאם", אמר זהבי לאינדיפנדט. "זה הדבר הכי טוב עבורם בשלב הזה בקריירה שלהם, הם ממשיכים לשחק ביחד, לא בקבוצה גדולה עם לחץ. שחקנים זרים צריכים זמן להסתגל ולא תמיד מטפלים בהם נכון. ווסטהאם משחקת התקפי והקהל יאהב אותם מאוד. הם יהיו גיבורים, ירגישו רצויים וישמרו עליהם.

זהבי הכחיש כי מדובר בעסקה סיבובית לא כשרה, עסקה עם תנאי העסקה מוזרים, שרק ווסטהאם הסכימה להם. זהבי אמר זאת בתגובה לפרסומים לפיהם נציגי חברת MSI, בעלת הכרטיס של מסצ'ראנו וטבז, דרשו שהם ישחקו בכל המשחקים, יכולים למכור אותם בכל שלב במהלך העונה ועוד.

"חשבנו על מועדונים אחרים - צ'לסי, ארסנל, מילאן, יובנטוס - אבל רק עם ווסטהאם דיברנו", ענה הישראלי לטענת מנכ"ל יונייטד, לפיה השדים האדומים לא הסכימו לתנאי ההעסקה המוזרים של מסצ'ראנו והפילו את העיסקה בעצמם.

זהבי סיפר על יחסיו עם קיא ג'ורביחיאן בן ה-35, האיש שמושל ב-MSI, שמחזיקה בקוריתיאנס ונקשרה בניסיון ההשתלטות על ווסטהאם. "אנחנו מכירים הרבה שנים. קיא הוא חובב כדורגל ויש לו הרבה חברים חזקים. אני לא מעורב בניסיון ההשתלטות. מאחורי קיא עומדים אנשים ויש לו ידע. כל מה שקיא רוצה זה לקחת את ווסטהאם לרמות הכי גבוהות. תראו מה הוא עשה בברזיל. קיא לא רוצה לחזור לברזיל, הוא כרגע בלונדון כדי לטפל בטרגדיה משפחתית.

"זה נכון שאני מחפש משקיעים לווסטהאם. אני רק מחבר אנשים ומקבל על זה את העמלה שלי, אם העיסקה יוצאת לפועל. ככה היה בצ'לסי ופורטסמות. רק במקרה של ווסטהאם זה גרם למלחמת עולם שלישית".

ווסטהאם הציגה הבוקר (שלישי) את הרכש הכפול, במסיבת עיתונאים בה טען המאמן, אלן פארדיו, כי שני הארגנטינים חתמו לארבע שנים במועדון, בניגוד לטענת זהבי כי מדובר בעיסקה לחמש שנים. "רק 36 שעות לפני סגירת חלון העברות ידעתי שיש לנו הזדמנות להחתים את טבז ומסצ'ראנו. אתה לא שואל שאלות כאשר אתה שומע על שחקנים כאלה, אי אפשר להחמיץ הזדמנות להחתים שחקנים ברמה הזאת.

"יש אווירה שלילית על ההחתמה הזאת, כי אנשים לא אוהבים שינויים. אנחנו לא רוצים להיות מועדון בינוני, אנחנו רוצים הצלחות. אין לי מחויבות לשתף אותם בכל המשחקים".

חבייר מסצ'אנו קצת סתר הבוקר את דבריו של זהבי, שאמר כי הם דיברו רק עם ווסטהאם. בהקשר לדבריו של מנכ"ל יונייטד, מסצ'ראנו דיבר על המו"מ עם יונייטד, אותו הוא זה שפיצץ, לגרסתו. "דיברתי עם חואן ורון, והוא אמר לי שלאלכס פרגוסון אין אמון בשחקנים ארגנטינים", סיפר מסצ'ראנו.

* דייגו טריסטן, ששוחרר מחוזהו בדפורטיבו לה קורוניה, מבוקש בבולטון וונדררס של טל בן חיים ועידן טל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully