וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרה: "אנחנו לא חייבים שקל לאף אחד"

5.9.2006 / 12:53

מנכ"ל כפר סבא מגיב לטענות לפיהן הקבוצה חייבת מענקים לשחקניה: "נקיים את הבטחותינו". האוהדים יחרימו את המשחק מול מכבי ת"א

למרות האווירה הטובה המתנהלת באימוני הפועל כפר סבא, מספר שחקנים בקבוצה ממורמרים מכך שלא קיבלו עדיין בונוסים המגיעים להם מהעונה שעברה. כמה מהם, ששיחקו בקבוצה בעונה הקודמת, טוענים כי לקראת סוף העונה הבטיח להם המנכ"ל, גבי קצרה, בונוס כפול על ניצחון. מאז אותה הבטחה ניצחה הקבוצה חמישה משחקים ולכן השחקנים דורשים לקבל בונוס בגין 15 נקודות ליגה, מעבר למענק המסורתי. אחד השחקנים אמר אתמול (שני): "יש אווירה חיובית בהפועל כפר סבא, אבל חבל ששוכחים מה שהבטיחו לנו. אני מאמין שההנהלה לא שכחה אותנו ונקבל את הכסף בהקדם".

מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, הגיב: "כל הבטחה שיצאה מפי הנהלת הפועל כפר סבא תקויים, כמו כל הבטחה אחרת שהייתה עד היום. צריך להבין שיש הליכים שצריך להסדיר מול הבקרה התקציבית, וברגע שנקבל אישור לכך, השחקנים יקבלו את המגיע להם. הפועל כפר סבא לא חייבת כסף לאף שחקן מעבר למגיע לו. השחקנים יתאזרו בסבלנות. כשאדם מקבל מתנה, הוא בדרך כלל לא מתקשר לשאול מתי יקבל אותה".

חוג האוהדים של הקבוצה זועם על מחירי הכרטיסים שגובה מכבי תל אביב לקראת המשחק בין הקבוצות בסוף השבוע. מחיר כרטיס מבוגר הוא 90 שקל. חוגי האוהדים של שתי הקבוצות מתכוונים לשתף פעולה במחאה על המחירים.

הבורר, עו"ד עדי זרנקין, קבע אתמול כי השוער יוסי שקל יפצה את המועדון ב-21 אלף שקל.

עדכון ראשון: 5.9.06, 10:25
עדכון אחרון: 5.9.06, 12:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully