וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רות'לסברגר יחמיץ את משחק הפתיחה

5.9.2006 / 9:17

הקוורטרבק של פיטסבורג הובהל לבית חולים ועבר ניתוח תוספתן. צ'רלי באץ' יפתח במקומו. צרות בדאלאס עם ואנדרג'אט

בן רות'לסברגר, הקוורטרבק של פיטסבורג סטילרס, לא ישחק במשחק הפתיחה של העונה, בלילה שבין חמישי לשישי מול מיאמי דולפינס. ביג בן הובהל לבית חולים שם עבר ניתוח לכריתת האפנדיציט (תוספתן). מי שיפתח במקומו יהיה צ'רלי באץ'.

הסטילרס לא מצפים שרות'לסברגר יחמיץ יותר ממשחק אחד, ובינתיים החתימו את בראיין סט. פייר, שכבר היה בקבוצה בעבר, ושוחרר מהבולטימור רייבנס.

דאלאס חוששת מסיטואציית הבועט. אחרי שהביאה בחורף האחרון את מייק ואנדרג'אט, הקיקר הכי מדויק בהיסטוריה של ה-NFL מבחינת אחוזים, בקבוצה מפחדים מכך שהוא החמיץ כמעט את כל משחקי האימון, ובמשחקי טרום העונה בעט פעם אחת בלבד בשלושה משחקים. הבועט עצמו אומר: "יש לי מספיק ביטחון ואני מאמין שאהיה בסדר".

הניו אינגלנד פטריוטס החתימו את דאג גבריאל מאוקלנד כדי למלא את משבצת התופס, החסרה להם בגלל השביתה של דיון בראנץ'. בינתיים, נראה שהפטריוטס ינצחו בתביעת בוררות, אם תהיה כזו, של השחקן. "העובדה שבראנץ' אומר שהבטיחו לו בעל פה הגדלת חוזה מבטלת כמעט לחלוטין את סיכוייו לנצח", אמר הארי מניון, עו"ד המתעסק בספורט מבוסטון. רוג'ר אבראמס, פרופסור למשפטים מאוניברסיטת נורת'איסטרן, הוסיף: "יכול להיות שלא נהגו עמו בהגינות, אבל זה לא מה שיסייע לו לזכות בתביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully