וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "המצב לא טוב"

אריה ליבנת

5.9.2006 / 8:17

מאמן הנבחרת מודאג בעקבות ההפסד למקדוניה: "כולם נותנים תחזיות ובסוף קורים דברים אחרים". החדשות הטובות: "יש עוד ארבעה משחקים"

בזמן ההכנה לקראת טורניר חצי גמר אליפות אירופה, טען מאמן הנבחרת, צביקה שרף, כי בוסניה היא היריבה המשמעותית ביותר של ישראל על המקום הראשון בבית 2, והוסיף כי מקדוניה, שעלתה מדרג ב', מסוכנת, וכן שאסור לזלזל בפורטוגל. מחר תארח ישראל את פורטוגל בסופיה, ונראה שבינתיים יחסי הכוחות התהפכו: פורטוגל היא הנבחרת היחידה בבית 2 שלא הפסידה. "זה מה שיפה בספורט", אומר שרף, "כל המומחים, כולל אותי, נותנים תחזיות, ובסוף קורים דברים אחרים. פורטוגל עשתה תוצאות יוצאות מהכלל. הם קולעים באחוזים גבוהים ונצטרך ללמוד להתכונן אליהם".

אגב, מקדוניה, אותה נבחרת שניצחה שלשום את ישראל, הובסה על ידי פורטוגל ב-18 הפרש (106:88). "התוצאות מפתיעות את כולנו", אמר אתמול הקפטן, ארז כץ. "הדרך ארוכה וייתכן שההכרעה תהיה במחזור האחרון, אולי אפילו בהפרש סלים".

וכשמסתכלים על היכולת של הנבחרת, תסריט שכזה בהחלט מדאיג. "אין לי הסבר למה אנחנו סופגים 90-80 נקודות", אומר כץ. "אנחנו מנסים לבדוק את זה. המטרה היא להוריד את היריבות ל-70-65. כל שחקן בנבחרת צריך לשפר באופן אישי את היכולת שלו בהגנה וכך גם הנבחרת כקבוצה תשמור טוב יותר".

חוץ מההגנה הרעועה, מה שעוד אפיין את ישראל בשני המשחקים היתה פתיחה חלשה. כץ: "אני לא יודע להסביר את זה, במשחקי ההכנה זה לא קרה לנו. אנחנו מקווים שנדע לשפר את זה כבר מהמשחק הקרוב". ומי שיהיה חייב להשתפר באופן אישי, ובדחיפות, הוא שרון ששון, שסומן כשחקן מוביל בהכנה, ועד עתה קולע 3.5 נק' בממוצע. "אין לי הסבר ליכולת שלו עד עכשיו", אומר המאמן שרף, "גם אני מקווה לקבל שרון ששון טוב יותר. עד המשחק נגד פורטוגל נקיים שיחות, נעשה שני אימונים וננסה לשפר דברים. המצב לא טוב, אבל יש עוד ארבעה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully