וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלאס מכחיש את ההאשמות של צ'לסי

5.9.2006 / 14:36

צ'לסי טענה כי שחקנה לשעבר איים להבקיע שער עצמי או לקבל אדום אם ייכלל בהרכב הקבוצה. גאלאס עונה: "הם רק מחפשים תירוצים"

וויליאם גאלאס, שעזב בשבוע שעבר את צ'לסי ועבר ליריבתה העירונית ארסנל, הגיב היום (שלישי) להאשמות נגדו של מועדונו לשעבר. צ'לסי הפיצה אתמול בתקשורת האנגלית שגאלאס סירב לשחק עבורם ואיים שיבקיע שער עצמי אם יעלו אותו למגרש.

"אני מופתע מאוד מההאשמות הללו, מעולם לא אמרתי את הדברים האלה", אמר גאלאס, "הייתי מאוד נחוש לעזוב את הקבוצה, ואם אנשים רוצים להתחבא מאחורי ההאשמות המגוחכות האלה ולמצוא תירוצים כדי להסביר למה רציתי לעזוב, שיבושם להם. הם לא יעבדו על אף אחד".

גאלאס הגיע לארסנל יחד עם 5 מיליון ליש"ט, כשאת הדרך ההפוכה עשה אשלי קול.

צ'לסי מאשימה: הוא איים שיורחק בכוונה

הפרשה התפוצצה אתמול, כשצ'לסי פירסמה הודעה רשמית רוויה בהאשמות כלפי השחקן.

"לפני המשחק נגד מנצ'סטר סיטי, כשרק ארבעה מגינים היו זמינים וג'ון טרי היה בספק בגלל פציעה. גאלאס סירב לשחק", כך אמרה ההודעה. "הוא אפילו איים שאם יכריחו אותו לשחק או אם יקנסו אותו, הוא יבקיע שער עצמי, יעשה משהו שיוביל להרחקתו, או יבצע טעויות במכוון".

גאלאס הגיע לסטמפורד ברידג' ממארסיי ב-2001, ואחרי כמה שנים טובות יחדיו החלו בשנה שעברה בעיות בינו לבין המועדון בנוגע להארכת חוזה שהצרפתי לא קיבל, ובחצי גמר הגביע מול ליברפול הוא אף סירב לעלות לשחק, עד ששוכנע לוותר. מיד בתום העונה הוא הודיע קבל עם ועדה שלא ישחק יותר עבור הכחולים, וביקש שימכרו אותו לקבוצה אחרת. הטענה שלו הייתה שכאשר קיבל הצעה מרומן אברמוביץ', זה היה בבחינת מעט מדי, מאוחר מדי.

צ'לסי טוענת כי הוציאה את ההודעה לגבי מעשיו של גאלאס כדי שהאוהדים יידעו מה עמד מאחורי העזיבה שלו. "למרות שהוא כבר לא כאן, גאלאס ממשיך לתקוף את ז'וזה מוריניו, ואנחנו לא יכולים לשתוק", טוענת צ'לסי. "הצענו לו חוזה גדול ויפה לקראת סוף העונה שעברה, אבל הוא סירב. הכל היה עניין של כסף, למרות ההצהרות הפומביות שלו בנוגע לחיפוש אחר אתגר חדש. הוא ניצל אותנו כדי להשיג חוזה גדול יותר במקום אחר. ההתנהגות שלו הלכה ונהייתה יותר ויותר בעייתית ובלתי מתקבלת על הדעת".

ההידרדרות ביחסי השחקן והקבוצה תפסו כיוון שלילי במיוחד לאחר שגאלאס סירב להצטרף לחבריו במחנה האימונים הטרום עונתי של המועדון, שהתקיים בארה"ב.

"ניסינו להחזיר אותו ל'משפחה שלנו', אבל הוא כבר לא רצה לשחק עבורנו יותר", נאמר בהודעה. "דאגנו לאינטרסים שלנו, ובגלל זה עשינו את מה שעשינו. אם הוא לא היה עוזב אותנו, היינו מחייבים אותו לקיים את החוזה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully