וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השופט נתן יד לשחקנים לפרק את הרגליים"

4.9.2006 / 21:08

האלופה דרסה 0:3 את הפועל פ"ת בגביע הטוטו, אבל לרוני לוי היו טענות למנשה משיח ולקוון שלו. טוטו לאומית: הפו' חיפה-עכו 1:2

מכבי חיפה הביסה הערב (שני) 0:3 את הפועל פ"ת החלשה במסגרת המחזור הרביעי של בית א' בגביע הטוטו. הירוקים שמחו לקבל את היריבה הנוחה ממלאבס אחרי שקיבלו בעצמם בראש 3:1 במחזור הראשון של הליגה, ומקווים שעכשיו יחזרו לעצמם. מאמן פ"ת, אייל לחמן, עליו נאסר להיות אפילו ביציע, צפה במשחק מאוטובוס הקבוצה, שחנה מאחורי אחד השערים.

רביד גזל, המוחתם הטרי, הבקיע את הראשון בדקה ה-33, גוסטבו בוקולי קבע 0:2 בדקה ה-60, וחיים מגרלשווילי הוסיף את השלישי בדקה ה-85. מישקו לונגו הפתח תקוואי הורחק בדקה ה-55 והשאיר את חבריו בנחיתות מספרית למשך 17 דקות, אז אלן מסודי הורחק בעצמו כדי לאזן את העניינים, לפחות בכמות שחקני הכדורגל שמתרוצצים על הדשא. בנוגע לאיכות, זה לא שינה יותר מדי.

בסיום כעס רוני לוי על השופט מנשה משיח ועל הקוון איתן גרינברג, שראה את מסודי חובט באחד משחקני פ"ת ודאג להרחקתו של קשר חיפה. לוי לא אהב את הדרך האגרסיבית, לטענתו, בה טיפלו חניכיו של לחמן בשחקנו לשעבר, אלן מסודי, שתוקל בגסות לא מעט פעמים במשחק.

"כולכם ראיתם מה היה כאן. לא ייתכן שאותו קוון מתנכל לנו כבר פעם חמישית", אמר מאמן האלופה ל'חדשות הספורט'. "איך הוא התערב בהחלטה להרחיק את מסודי? הוא היה בצד השני. זה לא הגיוני שנכנסו בו ככה. השופט נתן יד לשחקנים לפרק את הרגליים, ואני חושב שזה לא ראוי".

במשחק נוסף שהתקיים בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, ניצחה הפועל חיפה 1:2 את הפועל עכו. אלכס לוויט העלה את העכואים ליתרון במשחקם הביתי ממש לפני ההפסקה, אבל במחצית השנייה אסי אברהמי (65) ורן יצחק (88) הפכו את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully