וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו יפתח במשחק ברזיל - ווילס

4.9.2006 / 21:25

כוכב ברצלונה התאושש מהפציעה שהולידה את שמועות עזיבתו את הקבוצה, וייקח חלק במשחק הידידות שיתקיים בוויט הארט ליין

רונאלדיניו התאושש מהפציעה שספג ברגלו השמאלית בסופרקאפ האירופי נגד סביליה, וצפוי לפתוח מחר (שלישי) במשחק בין ברזיל לווילס באצטדיונה של טוטנהאם, וויט הארט ליין. הקוסם של ברצלונה לא שיחק בניצחון של הקטלונים 2:3 על סלטה ויגו במחזור הראשון של הליגה הספרדית, כמו גם בתבוסה 0:3 שהנחילה ברזיל לארגנטינה באצטדיון האמירויות של ארסנל.

"הוא מוכן וישחק", אמר מאמן הסלסאו דונגה. "הנבחרת הברזילאית הגיעה ללונדון, אחת מבירות הכדורגל, כדי לשחק, ורונאלדיניו רוצה לקחת חלק בחוויה הזו. הוא יפתח בהרכב".

כזכור, צהובון "הסאן" הבריטי יצא לפני כשבוע עם סיפור סנסציוני שרונאלדיניו לא היה פצוע, אלא הושעה מהסגל של בארסה כי החסיר אימון ובגלל התבחיבויות פרסומיות לפני המשחק נגד סביליה. בברצלונה טענו כל העת כי הסיפור אינו נכון, וכעת מתברר כי הם צדקו.

קאנוטה נגד הימורים (עוזי דן, "הארץ")

חלוצה המוסלמי של סביליה, פרדריק קאנוטה, מסרב ללבוש את חולצת הקבוצה שעליה מופיעה פרסומת לחברת הימורים. "הימורים הם עבודתו המלוכלכת של השטן ואסורים לפי הקוראן", צוטט קאנוטה אתמול.

קאנוטה אמר כי הוא כבר דיבר עם ראשי המועדון, שהבינו את מניעיו וייאפשרו לו, ככל הנראה, ללבוש חולצה ללא פרסומת. כעת נותר לראות כיצד תגיב חברת ההימורים.

* פרננדו טורס האריך את החוזה שלו באתלטיקו מדריד בשנה נוספת, מ-2008 ל-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully