וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה וטוברוק מתקוטטות

רומן רוזנבלט

5.9.2006 / 6:52

יו"ר טוברוק השווה בין בני לם לחיזבאללה, ולא רוצה ששחקנים שלו יצטרפו לקבוצה. היחסים עם יאמר בסכנה, הבלם מרין יחזור לישראל

בשבועות האחרונים נראה היה כי עם כניסתו של דניאל יאמר למכבי נתניה, היחסים בינה לבין יריבה העירונית, בית"ר נס טוברוק, עשויים לקבל תפנית חיובית, ויהיה זה סוף הסכסוכים וההשמצות ההדדיות. במסגרת שיתוף הפעולה החדש הגיע שי בירוק לנתניה, ובדרבי האחרון, שהתקיים לפני כשבוע וחצי, אף ישבו נציגי שתי ההנהלות יחד.

אולם בימים האחרונים, נראה כי היחסים בין שני המועדונים עלו על שרטון. גורמים בהנהלת נתניה הציפו משעות הבוקר בטלפונים את הבעלים דניאל יאמר, כשהם מבקשים ממנו לקיים דיון דחוף בסוגית שיתוף הפעולה עם טוברוק והיו"ר שלה, אריק איזיקוביץ'. רבים הביעו זעם על דבריו של איזיקוביץ' אמש (ראשון) אודות בני לם, שעבר מטוברוק לנתניה, אותו השווה ללא אחר מאשר חסן נסראללה. מאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה רונן גבאי, שמכיר את איזיקוביץ' שנים רבות ועובד תחת הדרכתו של לם, אומר היום בעניין: "אני מכיר את איזיקוביץ' הרבה שנים, ויש תחרות בין שני המועדונים, אך לדעתי הוא חצה קווים אדומים בהתבטאויותיו, וחרג מגבול הטעם הטוב".

בנוסף, נודע כי שחקנים בטוברוק שרצו להשתחרר ולהגיע למכבי נתניה בתחילת העונה, קיבלו תשובה כי ישוחררו לכל מועדון, מלבד מכבי נתניה. את תגובתו של אריק איזיקוביץ', לא ניתן היה להשיג עד שעת פרסום הידיעה.

ללא קשר, הנהלת נתניה הודיעה כי היא הגיעה להסכם התקשרות עם מועדון הכדורגל של מכבי זכרון יעקב, לפיו יעברו ילדי בית הספר לכדורגל של המועדון לשחק תחת המטריה של מכבי נתניה.

שישה שחקנים נעדרו מהאימון

מכבי נתניה התאמנה אתמול (שני) אבל שישה שחקנים. לירן שטראובר חולה בשפעת וצפוי להתואשש בימים הקרובים, אורן זיתוני מתאושש מפציעה, איתי שכטר ואמיר טגה נמצאים עם הנבחרת הצעירה של ישראל, ערן לוי סובל מפציעה קלה ועבר גם היום טיפולים מהצוות הרפואי, ואילו לואיס מרין טס היום לקפריסין עד שיקבל אשרת עבודה בימים הקרובים.

מי שהצטרף היום לאימוני הקבוצה על מנת לשמור על כושר הוא השוער הניגרי מרשל עודה, ששיחק בקבוצת הנוער של מכבי נתניה בעונה שעברה והיה מהגורמים המרכזיים להשארותה בליגה הבכירה לנוער. השוער המוכשר אמור היה להיות שוערה הראשון של סנץ הסלובקית בליגה הבכירה של המדינה, הקבוצה השנייה של דניאל יאמר, אולם לא קיבל אשרת כניסה למדינה משום שהוא אפריקאי.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט מעמדו של אדריאן פיטו ממשיך להתערער. בקבוצה מאוד לא מרוצים מיכולתו של השחקן, שגם היה פצוע לאחרונה, וממש בקרוב הוא עשוי לקבל שיחרור.

המועדון גם השיק אתר אינטרנט רשמי, בינתיים רק עם עמוד הראשי. כתובתו : www.maccabinetanya.co.il.

אסף אקרמן מ"הארץ" מוסיף: אתמול קיים מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן, אסיפה קשה עם שחקניו ובה גער בהם: "קחו את עצמכם בידיים, תתחילו להתנהג כמו שחקני כדורגל ולכבד את המקצוע שלכם". זאת משום שלטענת המאמן השחקנים עדיין באופוריה בעקבות הניצחון על מכבי חיפה. באימון עצמו צעק גוטמן על שחקנים: "עושים לכם בית ספר, אתם עדיין בחלומות". המאמן גם כעס על שחקנים שאכלו בקלוואות ועוגיות לפני האימון, בחדר ההלבשה.

בעקבות דרישת מינהל האוכלוסין, עזב שלשום (ראשון) את ישראל הבלם לואיס מרין לקפריסין, שם הוא שוהה עם מנהל הקבוצה, מאיר אלל, עד שיקבל אשרת עבודה. מרין התאמן עם קבוצת אפועל ניקוסיה על מנת לשמור על הכושר, אבל היום (שלישי) נודע לו כי הוא קיבל את אשרת העבודה, והוא יחזור בקרוב לישראל.

אתמול הגיעו להנהלה שמועות על כך שאבי סטרול ואופיר חיים בילו שלשום עד שלוש וחצי לפנות בוקר במועדון בהרצליה. גורם בקבוצה מסר ש"העניין יטופל".

עדכון ראשון: 4.9.06, 19:52
עדכון אחרון: 5.9.06, 6:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully